Alf@75 Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Hei. Cd magasinet i e46 touring kommer ikke ut når eg trykker på eject på magasinet. Det henger seg opp av og til, men har bare vert å ta det ut og inn igjen for å få det til å virke, men denne gangen kommer det ikke ut. Så noen som har ett tips til hvordan få det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf@75 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 Ser ut som en cd sitter inni spilleren, får ikke ut magasinet med noe som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pelsen Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Har samme problemet selv på min cd veksler. Plukka den i deler og fikk cd`en tilbake til magasinet, da fikk jeg eject`ed magasinet ut fra spilleren. Men når jeg skulle sette inn ny cd satt cd plata seg fast igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf@75 Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Jeg får prve å skru det opp jeg også, ender vel med nytt magasin til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oles Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hei! Oftest er det slitasje på magasinet som låser det! Prøv å lirke magasinet ut av veksleren med et skrujern,har nylig gjort samme sak selv,med topp resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Opplevde det samme i fjor. Da tok jeg ut hele veksleren, demonterte den og smurte opp diverse mekanismer som så ut som gikk trått. Etter dette har veksleren fungert utmerket i godt over ett år med daglig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå