Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen firma her i trondheim som kan chipe min diesel bil:)Var planen jeg skulle til ES tuning, men de hadde tatt ferie, så lurer jeg på om det er noen flere som er proff og kan gjøre dette til meg?

Skrevet

hvis du ikke vil prøve strandveien.. (kan desverre ikke være objektiv her, mye problemer med strandveien!!)

Du kan ringe denne herremannen å høre hva han kan gjøre for deg :)

980 13 333 ståle

GARANTERER deg at du vil bli fornøyd med resultatet :) både effektmessig og med tanke på å slippe problemer i ettertid :)

Skrevet
  ALLSTAR skrev:
hvis du ikke vil prøve strandveien.. (kan desverre ikke være objektiv her, mye problemer med strandveien!!)

Du kan ringe denne herremannen å høre hva han kan gjøre for deg :)

980 13 333 ståle

GARANTERER deg at du vil bli fornøyd med resultatet :) både effektmessig og med tanke på å slippe problemer i ettertid :)

Driver han noe firma eller? Kan han gi noe garanti på det han gjør? Og hvilke priser operere han med?

Skrevet

Håper de fleste forstår at sistenevnte link er til et firma som kun selger bokser..

Boks er ikke optimal chiptuning, men heller mere sånn vi drev med for 20 år siden, å skru opp diesel trykket ;)

Skrevet

Personlig har jeg ingen erfaring med Diesel Power, men de driver vel ikke bare med bokstuning.

Vet av flere som har fått "tunet" bilene sine både med boks og omprogrammering hos de, og har så langt ikke hørt noe negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...