vestol9 Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hadde bilen inne på NAF test for noen dager siden. Bilen kom veldig godt ut med få alvorlige feil. Men på motorens virkemåte beskrev de: "Fusker ved gasspådrag under kjøring. Kontroller". Har selv merket noen ganger at når jeg gir på at den fusker litt, men det er ikke mye. Hvis det er noen som vet hva dette kan komme av så gjerne gi lyd fra deg, da dette kan være greit å få sjekket opp i Bilen er en 520i e34 1991 modell, som er rullet ca 200000. Mvh. Kjetil
Glenno Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Sjekk DIY her på bimmers, kansje hjelper med den diy på rens der?
vestol9 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Sjekk DIY her på bimmers, kansje hjelper med den diy på rens der? Gjelder ikke den DIY-rensen bare hvis den fusker på tomgang, eller kan dette også ha noe å si når man kjører? Problemet mitt er altså når jeg kjører i fart og gir på spesielt i 2-3 gir=)
Glenno Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Usikker, men sikkert noen med mere erfaringer som kan svare på dette. Uansett koster denne diy ingen tingen prøve da;-). Men når du beskriver innlegg 2 får meg til tenke på plugger. Lenge siden du hadde en service?
vestol9 Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Usikker, men sikkert noen med mere erfaringer som kan svare på dette. Uansett koster denne diy ingen tingen prøve da;-). Men når du beskriver innlegg 2 får meg til tenke på plugger. Lenge siden du hadde en service? Sant det:) Ja, jeg tror kanskje det begynner å bli på tide å sjekke/bytte plugger, men greit og høre om det kan være noe annet. Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå