Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært å tømt 2 og 3 gir, både på parkeringa til Biltema (takk Erik for lån av plassen) og ble jaggu noen lange "lisser" bortover veien også. :D8)

Skal på konsert, så derfor måtte jeg dra så tidlig. Håper vi kan få til flere treff på høsten. A-dekk har jo dekk de, he he.

God helg.

Mvh Yngve :D

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da har jeg vært å tømt 2 og 3 gir, både på parkeringa til Biltema (takk Erik for lån av plassen) og ble jaggu noen lange "lisser" bortover veien også. :D8)

Skal på konsert, så derfor måtte jeg dra så tidlig. Håper vi kan få til flere treff på høsten. A-dekk har jo dekk de, he he.

God helg.

Mvh Yngve :D

Hehe, sånn det skal værra:D

Skrevet

Da var vi fra Drammen vel hjemme etter en middag på et av spisesteden langs veien hjem. Takker for hyggelig treff, sosiale folk og cruise turen :-)

Blir det noe bilder her da?

Skrevet

Vel prøver noe nytt nå. Stakk en tur til Sandefjord, kom vel ned ved 19-tiden. Fikk med meg en litt imponerende oppvisning, som er nevnt litt lengre oppe her så siden. Er egentlig på hyttetur så jeg brøt opp etter bare en time. Vel, tilbake til det som er det nye jeg prøver på her, og det er å skrive innlegg via mobilen. Har nå Opera Mini på tlf og vil se om det fungerer.

Skrevet
Vel prøver noe nytt nå. Stakk en tur til Sandefjord, kom vel ned ved 19-tiden. Fikk med meg en litt imponerende oppvisning, som er nevnt litt lengre oppe her så siden. Er egentlig på hyttetur så jeg brøt opp etter bare en time. Vel, tilbake til det som er det nye jeg prøver på her, og det er å skrive innlegg via mobilen. Har nå Opera Mini på tlf og vil se om det fungerer.

Jupp, det funka. :) Skal prøve med bilde nå.

Skrevet

Takker for ett meget artig treff. E46 oppvisningen som nevnt over var imponerende her og. Motoren stressa ikke engang jo! : ) Ellers var vi 4 stk. E30'r fra Skien og storkoste oss alle sammen.

Skrevet
Takker for ett meget artig treff. E46 oppvisningen som nevnt over var imponerende her og. Motoren stressa ikke engang jo! : ) Ellers var vi 4 stk. E30'r fra Skien og storkoste oss alle sammen.

De E30 var/er utrolig flotte og gjennomførte, med mange fine detaljer. Var/er litt flau over min bil, den ser ikke ut i dagslys. Tid og penger strekker ikke til. Parkerte liksom litt bortenfor da.

Skrevet

hehehe. : ) Jeg har beklageligvis ingen bilder.. Men noen her må vel ha knipsa litt? Så det var en som var ivig med fotoapparatet der, hvem nå det var..

Skrevet
Er i Tønsberg, og ler meg nesten ihjæl!!!!

Damer??? Hm...sett bedre utvalg i Trav & Gallopp!

Sandefjord neste!! :-)

Hehe.. var der i 1 min så dro jeg og.. bedre utvalg av lettkledde damer finner du på slankekrigen på tv3 eller hva det nå enn heter :lol:

Jøss, de stakars damene der kan ikkje ha vært mye å skryte over. Hvilke damer foretrekker dere da?

Skrevet
Funker dette? Prøver på bildeopplasting via mobiltlf og wap.

hrlvndjsb9d7p7bahkxp.jpg

Jøss, det fungerte. Utrolig knotete å gjøre dette på mobilen da. Men da går det altså ann å ta biler på treffene og legge dem inn på bimmers.no mens man er på treffet. :-)

Forresten så er bildet ett stemningsbilde fra hytta jeg er på akkurat nå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...