opt Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Har 2 vaderstoler i svart skinn som jeg har satt på e30 understell på, altså de er bare å sette rett inn i en e30. De mangler 3 små sveisepunkter og litt svartmaling så er de gulle gode. Bortsett fra ett lite sigaretthull i førerstolen er de pene. 6000 som de er nå.
iNthe Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 dumt du bor så langt unna.. bare stress med å sende i posten
opt Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Ja disse er ikke helt enkle å sende nei. Måtte blitt pallelast med Nor Cargo eller noe slikt. Det får en eventuell kjøper ordne hvis ønskelig.
haavard Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Heisann. Mye arbeid å sette på E36 understell igjen eller? Er meget interisert og kan hente rimelig kjapt. Hvor bor du?
opt Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 Tja, litt jobb er det, kommer an på hvor hendig du er. Men det er fullt mulig ja. Bor i Namdalseid, 4 mil nord for Steinkjer.
haavard Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Nåværende stoler jeg har har jo understell, har ikke sett hvordan understellet er festet til soltene - skrudd eller sveisa? Du har vell ikke bilde av sigaretthullet?
opt Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Nåværende stoler jeg har har jo understell, har ikke sett hvordan understellet er festet til soltene - skrudd eller sveisa? Du har vell ikke bilde av sigaretthullet? Det er delvis skrudd og delvis sveisa, jeg har bare bytta selve skinnene. Har lagt inn bilde av sigaretthullet i første innlegg.
Ole@Automote Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Hvor bodde du i Trøndelag sa du? kunne ha gjort seg i E30`en min de her
opt Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Hvor bodde du i Trøndelag sa du? kunne ha gjort seg i E30`en min de her Som nevnt over ser det ut til at de blir henta til helga. Skulle ikke det skje får nestemann i køen sjansen. Du er nr 3 i køen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå