tuder Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Når jeg låser opp bilen og tar opp døra, eller bare når jeg åpner døra når den står ulåst starter cd-spilleren å lage en slags "drev som hopper over hakkene"- lyd.. Den varer 4-5 sekunder. Kommer også noen ganger når jeg stopper bilen og skal til å gå ut. Hva kan dette være??? Holder cd-spilleren på å gå på en smell? Er forresten orginalspiller, -02 e46. Trodde det hadde med cd'en å gjøre men kommer lyd både med og uten cd. Jævli irriterende, noen som har peiling?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 ingen med peiling?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas1989 Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Sku opp cd spilleren , hvis du tar av volumknappen så skal det mest sannsynlig være en torx skrue for og løsne spilleren.. Kan være deler som er slitte, eller så er bandet i spilleren på villspor! Hadde lignende problem:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå