Kim Andrè Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hei ønsker og kjøpe org eksos fra manifold til e30 320, eller låne et for noen dager..Holder til i Kr.Sund, hvis noen har et liggende i området så skrik ut (skal på etterkontroll, eksos bråker litt vell mye til at bilen blir godkjent)
MrBimmer Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 eg har røra og mit pota i så fall. Kanje eg har bakpota og Er litt usiker
Kim Andrè Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 eg har røra og mit pota i så fall. Kanje eg har bakpota og Er litt usiker Hei, fint hvis du har alt komplett saa jeg kan sette det paa uten alt for mye styr:) skal vell av igjen ganske fort
Tsbusa Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Gikk ikke med røra du fikk fra meg? Så den ute endag, sikkert på en etterkontroll, bråka fælt jah....
Kim Andrè Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Gikk ikke med røra du fikk fra meg? Så den ute endag, sikkert på en etterkontroll, bråka fælt jah.... Hei, fikk brukt grenrøret så måtte jeg lage nytt resten, men selv med en ekstra potte så blei det sykt mye lyd, sikket bakpotta som gjør det Grom 6er lyd da, hehe.. Men skulle hadd helt orginalt og klina på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå