steiney Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hei! Jeg har kjøpt en BMW 520 e39 med noen små problemer. Jeg får ikke på fjernlys uansett hva jeg gjør. Ikke når man drar bryteren verken frem eller tilbake. Et annet problem er at varselblinkerene ikke virker. Når jeg trykker på knappen skjer det ingenting. Noen som kan hjelpe meg med dette?
steiney Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Jada, der ser alt ut til å være i orden! Er litt usikker på hvilke sikringer jeg får sjekka i og med at det står på tysk. Men mener på at jeg skjønte hva det meste skulle være. Men har varselblinkere og fjernlys over hodet noe med hverandre å gjøre?
steiney Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 Hvis det er sikringer du mener så er allle i orden
steiney Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Løsningen var å bytte ut lysmodulen. Vips så var alt i orden.
Ballder Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Har vist seg mang en gang og være feil kilden til lyskluss på e39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå