KP_coupe Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Har en motor det er en M52(tror jeg) er hvertfall motoren til en blå bmw e46 coupe med dobbel vanos, gått 140000km. Det er en liten sprekk i toppen på den, er ikke noe skade på delene, motoren går som vanlig, men lekker jo da litt olje fra sprekken. er nok veldig greit å alu.sveise det sa en mekaniker på bmw, eller bare bruke kjemisk metall som det kalles. motoren selges MED motorledningsnett, uten hjerne. Selges pga pengemangel etter at mitt panser tok turen opp over frontruta og taket mitt:/ motoren er uten dymano og slikt, men kan også selges som delemotor. bra clutch+++ Har også en original diffuser til originalfanger + topp pakning til M50B20 motor. GI BUD
KP_coupe Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 jpz, det heter det;) veit ikke helt hva jeg skal ta for den, men bare kom med bud så skal jeg vurdere! selges for en normal pris:) evt bytte i noe deler:) er bare det som er galt mede motoren, bare så du vet det. Den var inne på taksering når en ville kjøpe ny bmw, og mekanikeren så over den og kjørte med den, og så ikke dette før den skulle klargjøres for salg;) så er bare den lille lekkasjen, ikke no galt med noe annet, gått 140000km:)
Bimmerlars Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Hvorfor ble det sprekk i toppen og hvor er sprekken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå