ProGranny Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Hver eneste gang det regner ute finner jeg vann på høyre siden inne i bagasjerommet på min 323i E30. Det er et lite rom helt på høyre side som går litt ned i karoseriet. Her blir det stadig vekk vann og jeg aner ikke hvor det kommer fra. Noen som kjenner til dette problemet og vet hva som er årsaken? Takk for alle svar!
Gjest Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 Trunklokkpakning eller pakning rundt baklykta. Spyl litt med en hageslange å se om du ser hvor det kommer inn.
ProGranny Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Skrevet Juli 16, 2008 okei, det skal jeg prøve...men hva er trunklokkpakning egentlig?;P takk for svar
carlhaakon Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 jeg har samme problemet på min E36, vannet mitt kommer fra lykta når jeg spyler i kanten på den.
conan Skrevet Juli 16, 2008 Skrevet Juli 16, 2008 okei, det skal jeg prøve...men hva er trunklokkpakning egentlig?;Ptakk for svar Er den gummilista rundt bagasje luke for og tette når lokket er nede det. Derfor Trunk en noe forrvirrende engelsk igrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå