Ceylon Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Har spurt en del folk no, og noen har vært oppe med stikkakslinger fra e30 store diff`n ... men de passer ikke over. Er det noen her inne som vet hva jeg trenger hadde det vært stor hjelp å vite det. Lokket fra store diffen til e30 passet heller ikke denne klumpen.. men der lager jeg nytt feste på bilen som passer denne Er det ingen som kommer med noe berde forslag før helgen blir hullene på stikkakslingene ( 735 diff`n) sveiset igjen, borret opp og gjenget slik at de passer drivakslingene på 320. 200kr for riktig info pluss penger for delene hvis du har:wink:
Kristov Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Hvis det er samme diff som e28 535i må du bytte omtrent alt. Knuter indre/ytre, selve akslene, modifisere navene fra 535i til å passe e30 osv...
Ceylon Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Skrevet Juli 17, 2008 det er samme diff ja... fikk vite at det skulle gå an på montere hele bakstillingen fra 535 men at man måtte få laget traversforinger til å passe e30. Var det dette du og mente "kristov" Eventuelt kan du forklare nærmere ..?
Kristov Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 det er samme diff ja... fikk vite at det skulle gå an på montere hele bakstillingen fra 535 men at man måtte få laget traversforinger til å passe e30. Var det dette du og mente "kristov" Eventuelt kan du forklare nærmere ..? Nei, jeg mener å tilpasse deler fra e28 535i for å få en skuddsikker bakstilling. Man beholder travers og bærearmer osv fra e30. De svake delene på E30 er drivknutene og diffen. Gjør et søk på PPF-forumet så finner du tråder som beskriver dette.
Ceylon Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Finner ikke noe om noe ombyggingskit på ppf..... Kunne du gidd meg link hvis du vet hvor det står.?
Kristov Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... &start=342 Les herfra og utover - han med hvite touringen.
Ceylon Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Hehe, der tjente du deg 200 spenn kristov Det stemmer.... Send meg konto nr på pm så skal jeg overføre ut i uken Takker masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå