Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Me 2

er skeptisk til ombygd m3,er ikkje alle som er droøig.er bare meg som person.skal eg ha m3 ska det ver m3,ikkje bygd av 318 eller 320 eller noe slikt.da kunne eg gjort det sjøl.bilen så veldig fine ud den,neste samme farge og :D var en sjikli fine farge det,ikkje mange e-36 i den fargen.det er og moro,ikkje ha altid likt andre...

Skrevet

kordan kan bilen vere godkjent som m3?

når man ringer forsikringen og dei bare vi forsikre 320?

tør vertfall ikkje eg satse på....

du vil jo få store problem om du kommer borti noe,så lenge bilen bare vil bli takstet som 320 og du får at penger for en 320 av noe slag :?

ikkje noe for meg det der as.m3 ska vere m3 ferdig med det

men takk for tilbude

Skrevet

du vil jo få store problem om du kommer borti noe,så lenge bilen bare vil bli takstet som 320 og du får at penger for en 320 av noe slag :?

men takk for tilbude

Godkjenningen er skrevet inn i vognkortet med motorstørrelse og effekt. Og at dette nå er en m3.

Jeg har forsikret den som m3. Betaler 12.600 i året, eneste forsikringen forlangte var kopi av vognkort.

skjønner ikke helt hva du mener...

Skrevet

men takk for tilbude

Godkjenningen er skrevet inn i vognkortet med motorstørrelse og effekt. Og at dette nå er en m3.

Jeg har forsikret den som m3. Betaler 12.600 i året, eneste forsikringen forlangte var kopi av vognkort.

skjønner ikke helt hva du mener...

det eg meiner er.

torsdag ringte eg forsjellige selskap,og sko sjekke pris på din m3 ang forsikring på den.oppga skilt nr på din m3.svare var"dette er 320 i" ikkje m3 sa di til meg,den kunne kun gji meg tilbud på 320 på det skilt nr du har.... så fant eg en ikkje ombygd da og fikk pris på 9700 kr en plass men er total kunde full bonus osv

skjønner du hva eg meiner?merklig ikkje bt kan sende dem opplysningene over til forsikringselskape på vanlig måte egentlig :roll:

så vist eg ska finne ud eksakt pris på forsikring av din m3 så må du sende meg kopi av vonkorte,så må eg sende til mit forsikrings selksap :shock: merkli opplegg,men det stemmer sikkert når du seoer det....

Skrevet

akkurat den M3 til rogern ville nå jeg valgt vis jeg skulle hatt meg M3 nå. har ikke sett denne i virkeligheten men fulgt hele prosjektet. virker vertfall som at han har gjort sikkelig jobb med denne :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...