lunde Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 Plusteselig en dag jeg var ute og kjørte begynnte speedometeret og oppføre se merkelig..det hoppa opp og ned , ög det samme med tripptelleren..den tella seint..etter et par mil telte den ikke lenger eller speedoen funka ikke i det hel tatt..,og den måleneren som sitter unden turteller gikk pluselig rett opp på fullt! Har prøvd instrument test og alt funker da men ikke når jeg stater og kjøre.... Hva er galt? Jeg mistenker føleren i kardangen!
jensemann23 Skrevet Juli 17, 2008 Skrevet Juli 17, 2008 tipper den pluggen som sitter i bakkant av differensialen din er gåen. Ta den av og spray med CRC, sjekk for kabelbrudd/tæring
lunde Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Mener du den følerren til speedo? Help anyone else!
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 Ja pluggen som sitter på føleren bruker å eire slik at kontakten blir dårlig. Kjent problem på E36.
lunde Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 Alle kabler var fine og jeg har smurt pluggen inn med crc,men enda ingen fordandring!!
lunde Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Var ikke noe irr der, men er nok føleren inni kardangen som er gåen, koster bare 150 spenn eller noe sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå