Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEGA meet lørdag 19 juli klokka 20.00

på XXL bygget i Jessheim

vill komme nærmere info om dette. men dato og klokkeslett er satt:)

ta med god bilen med venner og kom til jessheim, vell møtt folkens detta blir en hyggelig kveld !

Skrevet

ser frem til noen folk og godt liv der sånn, er det noen som ikke veit hvor det er kan de ta følge med oss som drar kl 18:00 fra shell strømmen i morgen lørdag den 19.. jeg kjører egentlig en rød mr2, men grunn av problemer låner jeg en 325 e36. meetet er informert på:

bimmers

ts-ogn

sgcc(streetgarage)

bilforumet

vw/audi forum

volvoforum, håper på ett bra streetmeet

Skrevet
Og dette er vel et sånt typisk magnet treff for lovens lamme arm vil jeg tro.

folk flest ville da tro det, men de fleste treffene har gått veldig bra, som sagt er det jo gøy å legge igjen noe gummi og leke seg, det er det folk vil ha, og det vil bli lagt igjen gummi etter hva mitt øre har hørt, men oppførslen på veiene rundt der har mye å si, så lenge folk oppfører seg går det som regel bra :)

Skrevet
Og dette er vel et sånt typisk magnet treff for lovens lamme arm vil jeg tro.

var faktisk ikke noe snut der i det hele tatt på de 4 timene jeg var der iallefall...hehe...enda det blei litt missbruk av gummi og drag på vegen:)

Skrevet
filmer og bilder av treffet ligger/kommer på http://www.street-garage.com Skal se om vi i streetgarage lager ett sånt meet til:) veldig hyggelig å ha dere tilstede:) ble ett vellykka treff, plassen var bare litt liten:P

var det ikke andreas eller noe som dro det igang a?

var iallefall veldi vellykket:D så bare sette igang treff dere;) jeg kommer..hehe...

trangt var det men bedre enn ved mc`ern på strømmen da:P hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...