Nico_18 Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 MEGA meet lørdag 19 juli klokka 20.00 på XXL bygget i Jessheim vill komme nærmere info om dette. men dato og klokkeslett er satt:) ta med god bilen med venner og kom til jessheim, vell møtt folkens detta blir en hyggelig kveld !
snowhoe86 Skrevet Juli 18, 2008 Skrevet Juli 18, 2008 På Coop Mega? nope..ved xxl..kjør rett fram i rundkjøringen ved mc`ern..så rett fram i den neste..så ligger plassen på venstre side:) ca 350m unna mc`ern
Nico_18 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Skrevet Juli 18, 2008 ser frem til noen folk og godt liv der sånn, er det noen som ikke veit hvor det er kan de ta følge med oss som drar kl 18:00 fra shell strømmen i morgen lørdag den 19.. jeg kjører egentlig en rød mr2, men grunn av problemer låner jeg en 325 e36. meetet er informert på: bimmers ts-ogn sgcc(streetgarage) bilforumet vw/audi forum volvoforum, håper på ett bra streetmeet
336mik Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Og dette er vel et sånt typisk magnet treff for lovens lamme arm vil jeg tro.
Nico_18 Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 Og dette er vel et sånt typisk magnet treff for lovens lamme arm vil jeg tro. folk flest ville da tro det, men de fleste treffene har gått veldig bra, som sagt er det jo gøy å legge igjen noe gummi og leke seg, det er det folk vil ha, og det vil bli lagt igjen gummi etter hva mitt øre har hørt, men oppførslen på veiene rundt der har mye å si, så lenge folk oppfører seg går det som regel bra
snowhoe86 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Og dette er vel et sånt typisk magnet treff for lovens lamme arm vil jeg tro. var faktisk ikke noe snut der i det hele tatt på de 4 timene jeg var der iallefall...hehe...enda det blei litt missbruk av gummi og drag på vegen:)
336mik Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg var også til stede her. Faktisk så var det ingen snut der:) Og noe show var det jo der også.
Nico_18 Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 filmer og bilder av treffet ligger/kommer på http://www.street-garage.com Skal se om vi i streetgarage lager ett sånt meet til:) veldig hyggelig å ha dere tilstede:) ble ett vellykka treff, plassen var bare litt liten:P
snowhoe86 Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 filmer og bilder av treffet ligger/kommer på http://www.street-garage.com Skal se om vi i streetgarage lager ett sånt meet til:) veldig hyggelig å ha dere tilstede:) ble ett vellykka treff, plassen var bare litt liten:P var det ikke andreas eller noe som dro det igang a? var iallefall veldi vellykket:D så bare sette igang treff dere;) jeg kommer..hehe... trangt var det men bedre enn ved mc`ern på strømmen da:P hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå