Lkoddenes Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Diagnoseverktøy til Bmw selges. Skal passe alle fra 88-04. Interface v6.5. Alle kabler er inkludert, software lastes ned fra nettet.. Selges da jeg ikke har riktige utganger på laptopen og fordi bilen nå skal selges =) Kr. 700 eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hva slags grensesnitt er det på boksen da? Gammel printerport eller com eller noe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Hva slags utganger må en ha? jeg har ein rimlig ny HP. hva kan en gjøre med dette settet? kan man justere og resette ting, eller er d kun diagnose? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 sikkert COM port det er snakk om her, går jo ann og kjøpe en overgang fra USB til COM port da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 bmw320ic, det høres ut som CarSoft 6.5, i så fall kan du lese av og slette feilkoder, resette servicelamper, lese av live data mens motoren går (noen eller alle E36 er muligens for gamle til det) og kode litt småting, som auto-locking, km/miles, C/F, 12/24h, osv.. Og det er vanlig at grensesnittet for canbus-adapteret er com-port ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Det var dyrt, betalte 400 nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 hvor kjøpte du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 ebay global! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Takkar. skal sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 men mitt var ikke med begge pluggene da, da kosta det ca 450-500 etter frakt og toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan_S Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Og det er vanlig at grensesnittet for canbus-adapteret er com-port ja. Carsoft 6.5 har ingen can-bus støtte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 COM-port ja.. Har en overgang med kort men har ikke fått det til å funke.. Tror det er noe galt med den.. Men den følger med så kan kjøper se hva han får til =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Sjelden og aldri så fungerer Carsoft 6.5 med overgang ifra usb til com port, men settes det inn et pcmcia kort med overgang til com, så er det god sjanse at det fungerer. Har selv prøvd forskjellige overganger, og forskjellige kabelsett kjøpt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Sjelden og aldri så fungerer Carsoft 6.5 med overgang ifra usb til com port, men settes det inn et pcmcia kort med overgang til com, så er det god sjanse at det fungerer.Har selv prøvd forskjellige overganger, og forskjellige kabelsett kjøpt på ebay. Ja, det er et slikt kort jeg har.. Det følger med men jeg tror det er noe galt med det. Det koster uansett ikke allverden om du ikke har com-port utgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå