a1eksander Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Hvordan nullstiller man kjørekomputeren på e46 facelift? bensinforbruk, snitt hastighet og sånt.... Og en ting til, hvordan stiller man klokka...hehe
Gunnar Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Er det ikke bare å trykke SET i det du har oppe den du vil nulle, f.eks forbruksmåler 1..
fast Dog Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Hold BC knappen inne i noen sekunder! Når det gjelder klokken så må du skru på den høyre pinnen!
ChrZZ Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Hvis det ikke går i det hele tatt, så er BC-spaken din ødelagt, og denne må byttes. Jeg kjøpte bilen min med en ødelagt BC-funksjon, og fikk da ikke fikset noe av dette her (hverken byttet mellom de forskjellige funksjonene eller stilt klokken)
a1eksander Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Skrevet Juli 19, 2008 knappen fungerer, det er bare jeg som ikke viste hvordan. Kjøpte bmw'en i går
a1eksander Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Men den pinnen til høyre får jeg ikke vridd på, det går bare trykke inn.
pbk Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Jeg nullstiller forbruksmåleren ved å velge den visningen, holde BC-knappen på blinkerhendelen inne uten å slippe (slik at visningen ikke endres) og så trykke inn høyre knapp/pinne i instrumentpanelet. Når visningen er: "--:--" (ell. noe sånt) er den nullstilt.
isanfa Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 Den pinnen skal ikke "vries" rundt, du må bare vri den 2 mm ca mot høyre og holde den der, Da begynner klokken og snurre etter en liten stund. Bare og slippe når du nærmer deg det klokkeslettet du vil ha, også vri ett og ett minutt for og fin instille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå