francez Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Hei. Jeg har en 99 e36 316 touring og lurte på hvilke muligheter jeg har for å få litt mer effekt i den stakkars motoren. Har tenkt litt på motorbytte også, så lurte jeg på hvordan motorfestene er i forhold til 320 / 325, og hvordan er det å få godkjent dette? Når man tenker på trim, så lurte jeg på hvor mye jeg kanskje klarer å hente ut med chip, eksos, luft, justere bensintrykk til la oss si 3.5b og evnt. bytte til andre plugger? Noen tips / innsyn på dette?
LianLi Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Skal gjøre det enkelt: Turbo / kompressor eller skift motor.
Hyggmaister Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 Støtter meg ene og alene opp til ovennevnte, og da først og fremst bytt motor. Gjør det selv og det kommer på samme pris, og er mye mer driftssikkert
jensemann23 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 motorfestene er like i karrosseriet, men du må bytte de gummifestene. greit å få godkjent hvis du også bytter dempere, skivebremser bak(det har du sikkert) , ventilerte skiver foran, stabstag foran, dempere foran, diff, girkasse og mellomaksling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå