Dirty Skrevet Juli 19, 2008 Skrevet Juli 19, 2008 har et snodig Problem med min clutch på min nybygde motor. Problemet er der ikke alltid men noen ganger . den Slurer rett å slett når jeg skal dra fra 0 og oppover og gire 2 gir. ikke alltid men noen ganger som sakt. kan gå 2 dager uten at den slurer. så plutselig slurer den. jeg stopper opp tar et nytt forsøk. drar på girer 2 -3 -4 -5 ingen sluring. blir ikke klok på dette her. noen tips? eneste jeg vet er at på slangen ned til clutch armen så er den klemt inn en plass. ( har kobber rør ned ) og at når jeg monterte motoren så klarte jeg å trykke på clutchen før armen var inn i kassa. så stempelet gikk ut, og når jeg satt det på plass igjen følte jeg det ble litt snålt. den plata som holder pinnen på plass i clutchpumpa ble sjeiv vis du skjønner. men dne fungerte jo. har heller ikke luftet systemet, men vil tro siden den fungerer så kan det ikke være luft ?
Hoem Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 bare for å få noe rett, M50B28 eksisterer ikke fra fabrikk, M52B28 mener sikker du !
Dirty Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 ja mente m52, men i teorien er det en m50, bare blokk og topp som er fra en m52 på min motor
vetu03 Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Hvis du bare har tatt ut hele clucthpumpa og ikke tatt av slangen så skal du ikke trenge å lufte den.. Virker som det er noe av det samme problemet som meg dette... Har du noen lyd når bilen "slurrer"?? Kan ikke være utløserlageret som fucker litt da?
Dirty Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 det kom jo veske så kunne tenke meg det ble luft i den. aldså pinnen i pumpa som gikk ut. ikke det at jeg tok ut pumpa fra girkassa. ingen ulyder.
Fliid Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Lekkasje på slavesylinder tipper jeg.. Når du trykker ut pinnen i sylinder ved null motstand, vrenges belgen.. Du har nå da mest sannsynlig en lekkasje. Sylinderen henger da ikke alltid med. Bytt sylinder med en du kjenner o.l
Dirty Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Skrevet Juli 20, 2008 Lekkasje på slavesylinder tipper jeg.. Når du trykker ut pinnen i sylinder ved null motstand, vrenges belgen.. Du har nå da mest sannsynlig en lekkasje. Sylinderen henger da ikke alltid med. Bytt sylinder med en du kjenner o.l Samme teori selv. får ta å bytte den å teste da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå