snerk Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Jeg selger en ny, ulakkert og original M-Technic frontspoiler (E36) kjøpt hos Koed. Selges pga. at jeg må prioritere reparasjoner framfor styling. Info fra Koed.no: -------------------------------------------------------------------- M-Technic -Original- Til følgende modeller: Alle modeller Information: - Inkl. glatte bander (Monteret på biler til og med 3/1995) - Inkl. monteringsclips - Inkl. Tågelygte beslag - Inkl. Diverse monterings klips og skruer - Inkl M-Technic bremseluftkanaler - BEMÆRK, Gitter + Spoilerlæbe skal købes seperat. --------------------------------------------------------------------- Jeg har også kjøpt gitter og cupspoiler som medfølger. Selges for 4000,-. Må hentes (den kan også fraktes i Stavangerområdet). Jeg bor på Sola.
carlhaakon Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 m-tech og m3 fangern er ikke like;) hva er forsjellen på de da?
erlend_p Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 forskjellen er vel bare det at det er gitter i m3'n og 3 kraftige riller i luftinntaket på m-tech'en. men siden dette er ting som man må kjøpe utenom når man kjøper fra koed spiller ikke det noen rolle. så slik denne fronten her selges her er den helt lik m3 fronten.
iNthe Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 mtech utgaven er litt tøft.. men syns du holdt prisen litt høyt.. jeg kunne tatt en tur til stavanger å hentet den om du finner ut du selger til en mer normal pris m3 fangerne blir solgt for..
snerk Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Skrevet Juli 30, 2008 Beklager alle de unødvendige meldingene. Fikk opp feilmeldinger ved postingene, og trodde derfor at disse ikke ble registrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå