Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om jeg skal invistere i m3 skiver både forran og bak. siden de skivene er slitte så hvorfor ikke oppgradere til m3. men er litt skeptisk om de passer. eller så må en jo gå for noe sånt som 300x22 som er så godt som orginalt. men noen som vet om de passer .

Skrevet

Jeg holder på å bytte ut bremsene på min 320 td touring, kjøper samme størrelse men med ventilerte skiver framme og bak+ nye klosser, har byttet framme men fikk feil bake, for små..

kjøpte de hos koed, 3600kr med frakt, 4 skiver, alle klossene + varslere..

svarer jo egentli ikke på spørsmålet med da vet du pris på orginal størrelse som er ventilerte.

legger ved et bilde:sf8whfagihfplmuxrqir.jpg

Skrevet

HALLO! Hvordan kan du få deg til å tro at skivene til M3, som er MYE større enn dine passer? hva tror du skjer når du skal ha på caliperen igjen? Hvis du skal oppgradere bremsene dine så kjøper du originale skiver og f.eks. yellowstuff klosser.

slissede skiver som du ser over her spiser opp klossene dine på under halve tida!

ventilerte skiver har du fra før:)

Skrevet

ok skjønner det at det blirst mye fortere slitte men noen bremseklosser har man da alltids rå til. man slipper at bremsene blir like fort varme ved rå kjøring.

Skrevet

Slissa/drilla skiver holder klossene dine rene for gasser og dritt, og transporterer vekk dette.

Jeg tror ikke noe på at slissa skiver sliter mere på klossene. Hadde greenstuff og slissa/drilla på 318isen min før. Rakk ikke bytte de klossene, men de var gode på bane :)

Skrevet

Piss! jeg ble kvitt nye yellowstuffklosser på to treff på rudskogen og et halvt treff på regn på vålerbanen med 318iS.

Jeg får fortere fading med slissa skiver enn originale!!!

Skrevet

Jeg bremser sånn som ole jørgen sier at jeg skal bremse!!!:) kjørte på 1.10 det siste treffet på rudskogen da... men hvorfor skal man ha slissa skiver? tøft å skryte av? bremseeffekten er ikke mye bedre...

Skrevet

tenker jeg går for dem du har kjøpt jeg da e46disel. men finner ikke dem på koed. har du noen artikkel nr eller noe på dem ? regner med de passer på min selv om det ikke er td.

Skrevet

Jeg ringte bare koed norge å bestilte til min bil , sa jeg skulle ha orginal størrelse men slissa skiver, er masse forskjellige skiver på koed, tenker da på diam, trur de ligger under tuning..

Jepp jeg elsker å skryte av at jeg har slissa skiver på biln min.... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...