aton Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Har ein kompis som selger bilen sin.... Er du på jakt etter ein slik bil så ta ein kikk på denne.. Autodb kode 1941670 Hadde eg hatt penger så hadde den vert min..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 fin pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 Bilen er heilt konge... Har vert på mangen fine turer med denne bilen og kan på det varmeste anbefale den til ein som har lyst på ein slik fantastisk bil... BMW entusiast !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 første jeg la merke til var etternavnet på selger.. har vi ikke hatt en med samme etternavn her inne tidligere, uten at jeg skal dra noen sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Mistenksom den km. standen. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Eieren heiter Tommy og er fra voss..(SUPER SERIØS) Så han har ALDRIG vert borti klammeri ang kjøp og salg.!!!!!!! Kilometestanden er korrekt!!!!! Bilen er fremdeles til salgs...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 første jeg la merke til var etternavnet på selger.. har vi ikke hatt en med samme etternavn her inne tidligere, uten at jeg skal dra noen sammenheng? det var akkurat det samme som slo meg. men han fyren er visst bak lås og slå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 BUMP... Det er berre og ta kontakt vist det er noe dere lurer på.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aton Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Da er bilen SOLGT..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg