ferieguru Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 Viss listene som er -under dørene-, er helt rustfrie og passer e34 sedan er jeg interessert. Kan tåkelysene passe sedan også?
AlXz Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 Viss listene som er -under dørene-, er helt rustfrie og passer e34 sedan er jeg interessert. Kan tåkelysene passe sedan også? Hvilke lister tenker du på..? Såvidt jeg vet er framdørene like på touring & sedan, mens bakdørene er anderledes... Tåkelysene passer nok sedan også, det gjør hele frontfangeren. (Fronten er lik...) Men selger helst fangeren komplett.
ferieguru Skrevet September 14, 2008 Skrevet September 14, 2008 De listene som går under dørene, der dreneringshullene er.. De som nesten alltids ruster.. Viss du ikke får solgt fangern komplett så er jeg interessert i tåkelyktene dine også
AlXz Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 De listene som går under dørene, der dreneringshullene er.. De som nesten alltids ruster.. Viss du ikke får solgt fangern komplett så er jeg interessert i tåkelyktene dine også PM
AlXz Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Dette er da solgt: - Styresnekke - Varmeapparat - Fronlykter Bilde er fortsatt ikke kastet, så mye deler igjen. Bl.a. pedalsett, alt av bremser/spindler, osv, ABS, +++
AlXz Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 bilde av diff ?? Edit: Er nå solgt.
AlXz Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 uansett feil oppheng Ok Var noe dritt å få den løs .. Kutta ut gulvet.
AlXz Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 Har ikke fått kasta bilen ennå Men nå nærmer det seg siste sjanse for deler som sitter igjen.. Framstilling, bakstilling, bremse skiver, klosser, spindler, kalippere, håndbrekk, frontrute, bakruter, + div
AlXz Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Jaja.., har vel sagt det før. Men denne gangen er det sant Bilen kastes onsdag 01.10.08 Har begynt å demontere spindler, osv.. Noen som er intresert i noe? Er spessielt intresert i å få vekk store ting som taklukekasett, bagasjeluke, frontfanger, osv. da jeg egentlig ikke har plass til dette. Så har jeg ikke E34 selv etter denne, og da trenger jeg ikke noe av delene selv. Så har det aller meste som ikke er solgt til salgs (Sjekk første post for det som er solgt.., skal ha alt som ikke er solgt igjen!)
AlXz Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 I dag forsvinner bilen Har plukket av: - Spindler/nav alle sammen - Bremse skiver, kalippere, klosser, osv - Dempere / fjærer - Stikkaksler - Bærebruer bak - + litt div.. Tar gjerne bilder om noen er intresert. Mye deler igjen til bra priser! Har omtrent alt av interiør deler utenom setene. Dobbel takluke kasett Frontfanger m/ grøftelys Dashbord + alt som ikke er solgt (se første post) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå