fish Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 I dag forsvinner bilen Har plukket av: - Spindler/nav alle sammen - Bremse skiver, kalippere, klosser, osv - Dempere / fjærer - Stikkaksler - Bærebruer bak - + litt div.. Tar gjerne bilder om noen er intresert. Mye deler igjen til bra priser! Har omtrent alt av interiør deler utenom setene. Dobbel takluke kasett Frontfanger m/ grøftelys Dashbord + alt som ikke er solgt (se første post) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Faen, venta for lenge jeg da med å ta kontakt. Trengte egentlig den vannventilen eller hva det nå heter, den som sitter rett ved siden av sikringsboksen i mototrommet. Vel, vel...
AlXz Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Faen, venta for lenge jeg da med å ta kontakt. Trengte egentlig den vannventilen eller hva det nå heter, den som sitter rett ved siden av sikringsboksen i mototrommet. Vel, vel... La deg til på msn jeg. Bilen forsvinner ikke før imorgen, da han som skulle hente den ikke har fått tid til det ennå...
AlXz Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Litt bilder Ting går billig nå! Må få rydda opp litt. Gunnar-edit: Fjernet bilder som gjorde at tråden ikke lot seg åpne.
Deadsent Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hvor mye for tåkelysa? Trenger egentlig bare det venstre..
AlXz Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Hvor mye for tåkelysa? Trenger egentlig bare det venstre.. Pm Første post oppdaderes hele tida etter hvert som ting forsvinner Har alt utenom det som er solgt (og kastet) ! Masse deler igjen! Sjekk første post Bytter gjerne i E36 deler. Skambud mottas på store deler Bagasjeluke (komplett m/ mekanisme, rute, osv) - hbo 500,- Taklukekasett (u/ motorer og styringsboks), ukjent stand. Men ganske fin i "karosseri" og lakk (calypsrot metallic). - 300,- Det er mulig jeg kan frakte deler til Sarpsborg (eller på veien). Enten via Moss eller via Skiptvet. Aleksander
AlXz Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som som ønsker deler fraktet til Horten? Skal mulig dit en tur til uka Lokk til "hjerne boks" Har resten av boksen også et sted Gunnar-edit: Fjernet bilder.
AlXz Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Har du eksosanlegget enda? Nei.., det var dessverre så dårlig at det ble med bilen på dynga. Men har lambda'n fortsatt
AlXz Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2008 Solgt: - Vannventil (+ deksel oppå) - Diff Masse deler igjen fortsatt, og dette MÅ bort Har så å si alt av interiør utenom setene. Alt av bremser og drivverk (utenom diff, gir)
AlXz Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 Det er mulig jeg kan frakte ting til Sarpsborg, eller på vei dit. Enten via Moss eller via Skiptvet. Bare å spørre TILBUD PÅ RESTEN AV DELENE! MÅ BORT KAN BYTTES I E36 DELER! Noe av delene jeg har igjen: - Panserlås m/ vaier - Alt av interiør (- seter) (plater, trekk, osv...) - Grill / frontplate (m/ nyrer) - 500,- ? - Oransje side blinklys - 100,- ? - El vindu heiser foran (m/ komplett ledn.nett) - 1.500,- ? - Dørtrekk (alle 4, passer også sedan etter hva folk sier) - Dashbord, svart. + midtkonsoll - 200,- ? - Varmeapparat brytere - 200,- ? - Div. plastdeler inni bilen - El. nett i bilen (rele-er, +++) - Taklukekasett, dobbel (m/ motor bak & styringsboks. Ukjent tilstand) - Mellomaksel - Stikk aksler - 500,- ? - Låssett (Alle dører = 1 nøkkel, tenningslås = 1 nøkkel) - ABS m/ hjerne - Brem/Clutch-veske tank med pumper, bremsekraftforsterker ++ - Mellomaksel - Spindler, nav, bremse kalippere/skiver/klosser 500,- pr hjul ? - Dempere/fjærer (bak gass - senket, foran orginale?)
AlXz Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 BUMP! Fortsatt mulighet for billige deler! Kan i tillegg frakte disse et stykke! Les første post for å se hva som er solgt / ikke solgt Eller bare send meg en sms / ring på mob: Her kommer litt flere bilder. Takluke styring: Vannpumpe (varme apparat): Varmeapp bryter: Gunnar-edit: Fjernet bilder.
B3KK15 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Har du ett sånt plast lokk som sitter bak armlenet inn i bagasjerommet til E34 sedan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå