AlXz Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Bakdempere solgt. Låssett solgt, uten tenningslås. Masse deler igjen. Alt SKAL bort Noe av delene jeg har igjen: - Panserlås m/ vaier - Alt av interiør utenom seter - Grill / frontplate (med nyrer) - Oransje side blinklys - El vindu heiser foran (m/ komplett ledn.nett & brytere) - Dørtrekk (alle 4, passer også sedan etter hva folk sier) - Svart dashbord og midtkonsoll - Varmeapparat brytere / Kontrollpanel - Div. plastdeler inni bilen - El. nett i bilen (KOMPLETT!) (rele-er, +++) - Taklukemotor + styringsboks til takluke - Mellomaksel - Driv- / Stikk- aksler - Tenningslås med nøkkel - ABS m/ hjerne - Brem/Clutch-veske tank med pumper, bremsekraftforsterker ++ - Spindler, nav, bremse kalippere/skiver/klosser - Dempere fremme (org?) - Fjærer fremme (org?) - Fjærer bak (kappet? senke-fjærer?) NOEN SOM GIR MEG ET BUD PÅ RESTEN??? BYTTE I NOE???
AlXz Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Alt må bort! Fikser bilder om det ønskes. Og alt går svært billig.
Hoem Skrevet Desember 13, 2008 Skrevet Desember 13, 2008 Er bilen vraket ? Skulle hadd den platen som er foran varmeappvifta!
AlXz Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Er bilen vraket ? Skulle hadd den platen som er foran varmeappvifta! Bilen er vraket ja. Men har ganske mye deler... Mener å ha den plata. "Vannkassa" eller hva den kalles?
AlXz Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 har du bunnpanne til motoren? send PM=) Pm sendt.
AlXz Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Ingen som har brukt for noe nav eller bremser?? Må ha vekk de største tinga snart. Har ikke plass eller brukt for det selv. Mulighet for bra kjøp her! Ikke vær redd for å by
larzus Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 - Varmeapparat brytere - ? Er det riper? Noe feil med det?
AlXz Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 - Varmeapparat brytere - ?Er det riper? Noe feil med det? Ingen feil som jeg vet om. Men har ikke akkurat brukt dem selv, så tør ikke garantere noe.
AlXz Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Kunne trengt en gasspedal som er hel Har den, bare jeg finner igjen
kje Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Hvor møe for vindusheisene og ledningsnett? Har du original skinn girkule liggende?
AlXz Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 Hvor møe for vindusheisene og ledningsnett? Har du original skinn girkule liggende? Vindusheisene befinner seg i Oslo.., så da må jeg få hentet dem. Bedre om noen der nede er intresert i dem egentlig Har ikke org. girkula. Pm sendt
AlXz Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Noe av delene jeg har igjen: - Panserlås m/ vaier - 50,- ? - Alt av interiør (- seter) (plater, trekk, osv...) - Grill / frontplate (m/ nyrer) - 200,- ? - El vindu heiser foran (m/ komplett ledn.nett) - Dørtrekk (alle 4, passer også sedan etter hva folk sier) - 300,- - Dashbord, svart. + midtkonsoll - 200,- ? - Varmeapparat brytere - 200,- ? - Div. plastdeler inni bilen - El. nett i bilen (rele-er, +++) - Taklukemotor + styringsboks - Mellomaksel - 500,- ? - Stikk aksler - 500,- ? - Tenningslås med nøkkel - ABS m/ hjerne - 500,- ? - Brems/Clutch-veske tank med pumper, bremsekraftforsterker ++ - Spindler, nav, bremse kalippere/skiver/klosser, bærebru, ... 300,- pr hjul ? - Dempere fremme (org?) - Fjærer fremme (org?) - Fjærer bak (kappet? senke-fjærer?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå