cmn Skrevet Juli 20, 2008 Skrevet Juli 20, 2008 Har en is-leppe til E30. Har også høyre dør foran fra E30 touring, indre endeledd til E30, og indre stabstagforinger og nye framdempere til 325ix. Bud ønskes. Svar her, eventuelt Mail: cmnyen (a) gmail.com Tlf: 97789356
Bjarte87 Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Hei. Bilder av foringene og endeledd? Ca pris? Mvh Bjarte
cmn Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 800?Hvor i landet bor du? 800 er greit Bor i Våler i Hedmark. Like ved Elverum om det sier deg noe mer. Hei. Bilder av foringene og endeledd?Ca pris? Mvh Bjarte Skal gå og få tatt bilde av foringene og endeledd. Kunne tenkt meg 350+ frakt for endeledd og foringene, da det kostet ca 400 hos Koed hvor jeg kjøpte det for en uke siden...
cmn Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Stabstagforinger: Indre endeledd: Dempere foran, E30 325ix: Høyre dør foran, E30 touring: Har også 4 stk Rial LeMans i 7x15", boltsirkel 4x100 og ET37. Så å si nye dekk!
Jonasgt Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Vil gjerne se bilder av is-leppa først! Må være i bra stand hvis du skal få 800kr! Bor i Oppdal jeg! Muligheter for å sende den?
cmn Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Her er bilder av leppa: Noen småskraper som du ser på bilde nr.2, men dette er så smått at det blir borte bare du har på grunning. Førstemann med penger som får delene, så du bør være kjapp med å bestemme deg da jeg har andre interesserte. Kan sikkert sende om du betaler frakten.
Jonasgt Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Her er bilder av leppa: Noen småskraper som du ser på bilde nr.2, men dette er så smått at det blir borte bare du har på grunning. Førstemann med penger som får delene, så du bør være kjapp med å bestemme deg da jeg har andre interesserte. Kan sikkert sende om du betaler frakten. Er det en sprekk også på bilde nr.2 til høyre? Trodde den var litt penere jeg da, men det var den ikke. Er fortsatt interessert, men kunne tenke meg å endre litt på summen, men om du hadde sendt den oppover for prisen jeg hadde bydd for den, kan jeg gå med på det. Det får bli opp til deg!
cmn Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 Det er ikke en sprekk nei. Alt som er av flekker blir borte med et strøk lakk (som trengs uansett hvilken farge du har på bilen)... Skal sjekke frakt, om det kan være aktuelt..
cmn Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Bump! Har også en grå bagasjeromsmatte i gummi til E30 touring. Beklager forresten, Jonasgt, men jeg har vært på ferie så har ikke fått sjekket frakt på leppa. Skal prøve å få gjort det i morgen om du fremdeles er interessert.
Jonasgt Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Bump! Har også en grå bagasjeromsmatte i gummi til E30 touring. Beklager forresten, Jonasgt, men jeg har vært på ferie så har ikke fått sjekket frakt på leppa. Skal prøve å få gjort det i morgen om du fremdeles er interessert. Får se da vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå