Gå til innhold

S: Skadet E36 328i

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

2rh0ooyelw6s4xbfgyet.jpg

a0b2rhgwx6bnmd1vx8dp.jpg

Da var tiden kommet for å kvitte seg med bilen min. Les hele annonsen før du begynner å spørre om ting. Tror jeg har fått med det aller meste her, så skal ikke være nødvendig med så mye spørsmål. Lurer du likevel på noe så send meg en PM. Jeg svarer da etter beste evne, og er det relevante spørsmål for andre legger jeg ut info om "nye" opplysninger her i tråden.

Bilen har:

- sportsseter i skinn m/varme og midtarmlene

- koppholder i midtkonsollen

- store kjørecomputeren med CC

- air-condition (største typen med helautomatikk)

- M3-sedan skjørt

- M3-bakfanger (bakfanger har fått seg en smell, men skal være mulig å ordne med litt sparkel og pussing)

- M3-speil med el.justering og varme

- ///M-innstegslister med "carbon"

- M3-lister med ///M-merke

- M3-matter (med noe dårlig passform)

- cruisekontroll

- webasto motor/kupèvarmer

- PDC (alle sensorene virker etter smellen)

- 3. bremselys i hattehylla

- list på bagasjeromsluka

- hvite sideblinkers

- effektanlegg (bare bakpotte!?), uvisst merke men kan ligne på Simons

- håndbrekkk-håndtak i skinn

- orginale høytalere med 1 høytaler pr dør(er laget hull i sparkepanelet for større høytalere)

- airbag-ratt (uvisst om det er airbag i det og om sensorene virker i bilen da jeg synes det er rart de ikke slo ut i kollisjonen

- senkeskåler av merket Bonrath (har TÜV-papirer på dem)

- Apex senkesett 40/40 med TÜV-papirer

Mangler etter det jeg vet: Litt rust, men tror det bare er på deler som likevel må byttes ved evnt oppretting. Bensinmåleren virker ikke. Lekkasje fra eksosen, tror det er ved manifoilen et sted.

Bilen har fra før hatt motorbytte/karroseribytte, så bil og motor er 328 men fra to ulike biler. Dette er selvsagt godkjent. Om jeg ikke husker feil sa forrige eier at motor hadde gått rundt 20.000km mindre enn karroseri, men dette har jeg kun hans ord på. Har tlf.nr til han som foretok motorbytte, men aldri snakket med ham selv. (Km-stand på bil er 180-190tusen, men skal sjekke dette når jeg kommer hjem fra ferie. Husker ikke helt nøyaktig hva den var...)

Motoren går helt fint, men den har bare gått 10-15 sek etter kollisjonen da jeg er redd for å ødelegge noe på den. Fronten ble presset inn på bilen, men stoppet i fronten på blokka slik at vifta står fast.

Da bilen var hel var det noe tikkelyd i motoren, men hørtes ut som om det kunne være lekkasje fra manifoilen eller i begynnelsen av eksosen et sted. Mulig bare pakningen mellom blokka og manifoilen?

Har ikke sjekket om det er fremdrift på bilen eller om drivverket har fått seg en smell, men sjekker dette når det nærmer seg helgen og jeg kommer hjem fra ferie.

Bilen selges enten som den står nå (med 16" vinterfelger med 1stk ekstrafelg), eller eksl. interiør og styling.

Har hverken tid eller kompetanse til å ta ut motor, drivverk, hjuloppheng, eksos +++, så dette vil jeg bare få bort sammen med bilen.

Bud på interiør og styling er ikke interessant før bilen evnt er solgt uten dette. Tar først stilling til pris og evnt salg av dette da.

Det er altså kun bud på hel bil eller på bil uten styling og interiør som er aktuelt her! Ser helst at bud kommer på PM

9gt17yk9yx2lr6e0tow4.jpg

qcqe2kca9pash93tpvh8.jpg

s8i15l502h3664cymi6o.jpg

l39k0abax9hpp9yas1ph.jpg

oxvmhmwc3aaitshqdiuv.jpg

7ftitu4c2xyrqjm6lq4k.jpg

co0xtvyis4wczn8504vb.jpg

Ligger flere bilder i tråden om bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=710969

Si fra om noen ønsker bilder fra flere vinkler og lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Panser og bakluke er vel bare å hive. Baklys er jo uinteressant siden det bare er en. Takluke kan være verdt 1000. Dørene kan være verdt 1000 kr stykket. M-lister 500 kr. Bakaksling, motor og kasse er vel verdt fort 12 000 kroner. Sideruter 1500 for alle. Interiør 4-5000. Dashbord m/ instrument 2000. Innstegslister 500,-. Eksosanlegg 1500 hvis det er bra. Stylinga er vel verdt 2-3000 det som er igjen. Vet ikke hvor skadet bakfangeren er. M3 speil 500,-. Felger er jeg litt usikker på men får vel fort 5000 for de?

Resten er jo bare platedeler. Det som er igjen da kan umulig være verdt noe mer enn 5000 kr..

Så det skal vel være mulig å få 25 000 for den.

Bør hvertfall greie 20 -25 000 ved å selge den i deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig synd.. får håpe du får igjen endel.. :)

ser dårlig ut med bud her, men om du får solgt bilen så legg ut interiøret på budrunde her så skal jeg hjelpe å by det opp litt.. likte at det var nakkestøtter bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke 12 timer en gang siden jeg la den ut, så må ha litt tolmodighet...

Litt info:

- bilen er en 97-modell 328 (regner med det er karosseri det går etter)

- det står 328 i vognkortet da både motor og karosseri er fra dette

- tror bilen er importer

- skiltene er levert inn for å unngå å betale forsikring for en bil som ikke er i drift, men selvsagt ikke noe problem å hente dem ut igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...