Gå til innhold

Selges: 525 turbo 449,3 rwhp og 592,4 nm


MotorViagra
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg har fått tilbud om ny jobb og det blir litt pendling så må jeg selge bilen.

Info om bilen:

Motor:

Smidde cp stempler 8,5:1 komp (bor 84,5)

Smidde H-profil råder fra vac motorsport

Race kjede

2 stykk innsugskammer

Mls pakkning (orginal tykkelse)

Arp topp

Arp rammelager

Arp rådelager

Oljefileterhus fra m3 modifisert med oljeutak til oljekjøler

Blokka er borret 0,5mm

Blokka er planet

Topp planet

Nye tettninger topp

Ny vannpumpe

Nye rammelager

Nye rådelager

Ny kjedestrammer

Ny radiator med 14" el vifte

Oljekjøler 29 raders

Pluss alt av pakkninger simringer osv er bytta bytta.

Driverk:

ZF kasse, m3 Med shortshift

Ny clutchpumpe

Mellomaksel 525 tds

Clutch 6pad zinter med "sinna" trykkplate å lettetsvinghjul (700hk)

Diffspærre

Turbo og tilbehør:

T70 turbo (kopi) God for ca 550-600hk

50mm hks wastegate

Spa manifold som er snudd for turbo opp

Intercooler 600*300*100

Sprut+tenning:

MORISTECH

720cc dyser med moddifisert fuelrail dvs større inntak 10mm inn på hver sin side av dysebrua.

2 stykk 255l walbro pumper i tank

Bensin reg.

Eksos:

3" fra trubo, med 2 flammedempere under bilen. Og en stor simons lydemper bak.

Inntriør:

2 stykk orange og svarte sportsolter forran

13" ratt

Div målere (oljetrykk,vanntemp,oljetemp,boost)

Utvendig er bilen fin.

Nye 17" TSW med nye dekk

Nye baklykter

Selges for 137000,-

Eller kom med seriøse bud.

Bilen er ikke godkjent med turbo.

Men eu ok i 2 år og veiavgift er betalt

link til bilder:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1936500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
a-dekk bytter du jobb ? slutt på salg av turbo kit?

Ja jeg bytter jobb, da min sjef ikke kan gi meg mere i lønn.

Men kommer til å fortsette med salg av turbokit osv.

Dette kommer jeg til å gjøre på kveldstid, dvs etter kl 1700.

Så min nåværende sjef vil ta i mot alle tlf. samtaler osv og jeg ringer tilbake etter kl 1700.

Så slutter ikke med dette, kommer til å ha 2 jobber fremover.

En fra 0730-1600 og A-dekk fra kl 1700 og litt utover.

Meste av salg går på mail. tlf eller bimmers så det går nok fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, hadde det vært penger å tjene på morro hadde vel alle vært rike. ;)

så om man regner 150k begynner man å nærme seg? er det bare i deler eller inkl. mapping osv.?

holder den originale diffen til såpass effekt?

150k så har du penger til deler å bil. Så er det bare en haug med arbeidstimer... dette forutsetter at du kan gjøre mye selv (alt selv :) )..

Jeg kjøpte bilen ferdig lakka sum: 45000kr

Så resten er deler, og borring, honing, planing av blokk/topp

Taper fint 20-30k på dette men må se det som hobby og det er jo utrolig morsomt å kjøre da.. glemmer fort at det har kosta litt penger da :)

Mappinga kosta ikke allverden i forhold til hva man skal ha her i norge.

Latterlige priser her i norge på dette.

I sverige ga jeg 4500sek ferdig mappa. Men måtte ha nytt filter der inne dette kosta 1300sek.

Så var det ca 2000kr i disel.

Diffen holder ennå, begynner å komme noen lyder :lol:

Ny spærrediff er montert til neste uke, ligger til tollbehandling nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...