Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dust! :-P

skal jobbe så mye nå, og så er toppakninga gåen etter ferien, skjønner ikke hvorfor :-s kom hjem så røyk alt hvit... enten overhaling eller b25 ;-)

Skrevet

Hvis du først skal bytte??

Du er treig om du kjøper en annen motor hvertfall.. Kjøp motoren til adios så kan vi kastebytte.. Sett bmwen din hos meg en vinter så kan du hente den igjen som 325..

Skrevet

som i tåkelegging av halve bygda her ;-)

men, gidder ikke bygge om bremser, masse ledninger og drit for å få det til å passe, må jo også ha innsug og manuellkasse... da er det billigere med bil fra moderlandet til bmw ;-)

vet at man må bytte lmm, hjerne og seff motor men!

hvis noen kan svare på dette:

1: ny bensinpumpe?

2: bytte girkasse?

3: ledningsnett?

4: noe mer?

Skrevet

Bremser er likt på 320 og 325.

Eksosanlegget må du bytte ut, 320 og 323 har enkel og 325 og 328 har dobbel..

Hvis du skal ha den godkjent ombygd, må bilen være registrert i norge i mer enn 10år, hvis ikke må du betale for effektøkningen.

du må ha med kvitteringer på at motoren er betal MVA på hvis den er importert..

Noe mer kommer jeg ikke på desverre, holder på å bytte om til 325 motor jeg også :wink:

Skrevet

du skal jo faen ikke bytte motor i kveld. så søk, har sikkert svart på det du lurer på til 30 andre folk.

Skrevet

har nå søkt rundt en del...

må bytte lmm, motor, ledningsnett framotor til hjerne, hjerne... men må kassa byttes? folk mener forskjellig...

har 325 mellomaksel og diff liggende... noe mere da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...