Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Eksos trenger du ikke å bytte. den passer . men ville nok bare skaffet meg en mellompotte fra en 325/328
///Mysild Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Skrevet Juli 27, 2008 har det så mye å si med eksosen egentlig? får ta meg en tur til høggern i løpet av uka da
LianLi Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Må vel også kansje ha 325 stikkakslinger, om du skal ha 325 diff, men tror det skal være mulig å modifisere litt for at 320 akslingene skal passe også.
jensemann23 Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 dette lurer jeg også litt på, hva som må modifiseres for å få 320 stikkakslinger på 325 diff.
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Må vel også kansje ha 325 stikkakslinger, om du skal ha 325 diff, men tror det skal være mulig å modifisere litt for at 320 akslingene skal passe også. går fint uten bruker bare flensene fra 320 diffen. Jeg kjørte med 320 eksos på 328n så satt jeg på 328 eksos. merket ingen forskjell
LianLi Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Må vel også kansje ha 325 stikkakslinger, om du skal ha 325 diff, men tror det skal være mulig å modifisere litt for at 320 akslingene skal passe også. går fint uten bruker bare flensene fra 320 diffen. Oki, så det er bare å ta av 325 flensene og sette på 320 flensene, de passer om hverandre/ plug and play?
jensemann23 Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 men da er spørsmålet: Vil 320-akslingene bli vridd av pga større moment i b25 motoren?
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 men da er spørsmålet: Vil 320-akslingene bli vridd av pga større moment i b25 motoren? Neida de tåler endel de. kjører med 318is stikkakslinger på min 328. men når\vis de ryker blir det oppgradering, men gidder ikke før de eventuelt ruyker Oki, så det er bare å ta av 325 flensene og sette på 320 flensene, de passer om hverandre/ plug and play? Stemmer, så lenge det ikke er diffbrems da går det ikke
LianLi Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 Nesj det tror jeg ikke, de er nok ganske solide de også, er neppe det første som ryker. Med mindre man skal slippe clutchen på 6000rpm så går det nok helt fint.
jensemann23 Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 hva med 318 diff da,som jeg har.. Hvor mye tror dere skal til før den ryker?
Dirty Skrevet Juli 27, 2008 Skrevet Juli 27, 2008 hva med 318 diff da,som jeg har.. Hvor mye tror dere skal til før den ryker? Dne ryker rimelig fort vis du driver å spinner å herjer. men det gjør den uansett om det er 316/328 du kjører med den lille diffen til bmw tåler ikke så mye vis du straffer den. 316-318-320 har samme diff. så har 323-325-328 samme, vis du lurte
jensemann23 Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 jeg hverken spinner eller herjer da. Men det hender jeg trøkker gassen i bånn i 2 gir og drar til sperra liksom, tror du det river diffen?
Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 jeg hverken spinner eller herjer da. Men det hender jeg trøkker gassen i bånn i 2 gir og drar til sperra liksom, tror du det river diffen? Nei burde holde da
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 må bare få kommet med til inthe og hente klokka mi... motor er kanskje snart på gli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå