Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksos trenger du ikke å bytte. den passer . men ville nok bare skaffet meg en mellompotte fra en 325/328

Skrevet

Må vel også kansje ha 325 stikkakslinger, om du skal ha 325 diff, men tror det skal være mulig å modifisere litt for at 320 akslingene skal passe også.

Skrevet
Må vel også kansje ha 325 stikkakslinger, om du skal ha 325 diff, men tror det skal være mulig å modifisere litt for at 320 akslingene skal passe også.

går fint uten bruker bare flensene fra 320 diffen.

Jeg kjørte med 320 eksos på 328n så satt jeg på 328 eksos. merket ingen forskjell :lol:

Skrevet

går fint uten bruker bare flensene fra 320 diffen.

Oki, så det er bare å ta av 325 flensene og sette på 320 flensene, de passer om hverandre/ plug and play?

Skrevet
men da er spørsmålet: Vil 320-akslingene bli vridd av pga større moment i b25 motoren?

Neida de tåler endel de. kjører med 318is stikkakslinger på min 328. men når\vis de ryker blir det oppgradering, men gidder ikke før de eventuelt ruyker

Oki, så det er bare å ta av 325 flensene og sette på 320 flensene, de passer om hverandre/ plug and play?

Stemmer, så lenge det ikke er diffbrems da går det ikke

Skrevet

Nesj det tror jeg ikke, de er nok ganske solide de også, er neppe det første som ryker.

Med mindre man skal slippe clutchen på 6000rpm så går det nok helt fint.

Skrevet
hva med 318 diff da,som jeg har.. Hvor mye tror dere skal til før den ryker?

Dne ryker rimelig fort vis du driver å spinner å herjer.

men det gjør den uansett om det er 316/328 du kjører med :P

den lille diffen til bmw tåler ikke så mye vis du straffer den.

316-318-320 har samme diff. så har 323-325-328 samme, vis du lurte

Skrevet
jeg hverken spinner eller herjer da. Men det hender jeg trøkker gassen i bånn i 2 gir og drar til sperra liksom, tror du det river diffen?

Nei burde holde da 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...