VUF performance Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Bilen er orginalt en 535 IA, men er nesten ferdig ommbygd til 535 i. mottor står ikkje i men følger med to mottorer der den ene er i bra stand. Girkassen er en getrag 260 manuell som er gått 140 000 å er fast å fin. OBS Bilen mangler mellomaksling. Bilen er lys blå metallic men er ikkje serlig fin i lakken. Er lite rust på bilen men har litt rundt bensinlokket pga en dårlig repperasjon tidligere. Er også dårlige jekkfester på bilen. Bilen er fast å fin i understell da det er kvitteringer på ca 10000 i foringer å oppheng. bilen er gått 430 000 men bærer ikkje preg av det. den har sperra bakaksling som er gått 140000. Bilen har svart skjinn int i god stand, elektriske ruter, stor kjørekomputer i dash. Følger med nye blinklys fremme med parklys og nye "Angel Eyes" i chrome fra GS. Orginale følger også med.(kvite blink) Om interesse kan det følge med kompressor fra mercedes 3,5liter som er kjørt 5000 km å har ny verdi på 28000. (denne følger med mot tilleg i prisen) Sitter fine fondemetal felger på bilen med kant å bra dekk.( 255 40 17 bak å 235 45 17 fremme) kan også følge med automat kasse. Følger med to svinghjul, et som er tungt å ett lettere etter hvilken karakterestikk du vil mottoren skal ha. Bilen er betalt årsavgift på å er EU OK til slutten av 09. bud ønskes. kan også bytte i annet gøy kjøretøy som fks. båt, atv med skjilt eller bil med skjilt. Er det noe du lurer på så ring : 40084778. holder til i Hordaland Bømlo. MVH Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 ingen som vil ha morsom bakhjulstrekker? Går rimelig ved hurtig avgjerelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 JEG VIL HA AUTOMATKASSA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 kan du ikkje heller ringe meg vist du vil ha kassa da? hvor mye vil du gji for kassa. skal du ha kunn kassa? ingen overføringer osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 trenger kassa og converter...trenger vel ikkeno særlig mer?er på jobb så kan ikke slå på tråden enda..hvor mye vil du ha for den?er den i god stand?garanti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 konverteren er nok disverre gåen. du kan endelig få den med men høres ut som det er løse biter inni den.. Kassen skal vere heilt fin. Det er no ingen garanti på den nei, men den skal vere gådt rundt 160 000km. Bare å gji et bud det. siden eg bor i hordaland kan eg kansje vere behjelpelig med frakt mot et lite tilleg. Skal til selljord på festival nå å kan kansje ta den med nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 har bytta girkasse 4ganger på samma bilen iløpet av 2år..og vil gjerne vite at denne er bra før jeg kjøper og monterer denne..har du selv brukt den?hva slags pris?jeg har pleid å betale 1000-4000kr for kasse alt avhengig av stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 ja den stod på min 535 90 mod. fungerte fint der, til konverteren sansynlig vis røyk. det som var med den var at eg ikkje fikk den ut da Drive. snakka med et firma på østlandet som kunn driver med overhaling av automatkasser, å de kunne garantere meg at det var konverteren som var brendt. Alt med skjølve kassen var ok. overdrive fungerte som den skulle å girte fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 så om jeg bruker min converter så skal kassa fungere bra?fremdels ingen pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 ja skal virke bra da etter hva eg har blitt fortalt... 1500? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VUF performance Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 men har ikkje pc lenge. så vist det er noe, blir du nødt for å ringe.. det er til dere andre og;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg