Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

M20B25 selges.

2,9l, diesel-veiv, smidde Mahle stempel, letta svinghjul, hele bunndel er balansert og vektjustert. Portet topp, med modifisert forbrenningskammer, Cat-Cams kamaksel. 535 innsprut som er omprogrammert av ES-tuning på ruller. 180hk på hjula i e30. Går godt med et meget fint og jevnt drag. Perfekt for rundetids-kjøring, da den er mye lettere enn f.eks S50 og S38 (veier vel det samme som en S14 tror jeg), og bedre drag enn S14.

Selges med 325 girkasse, rustfritt grenrør og komplett eksosanlegg fra Sebring. Bare og sette rett inn i e30 og vri om nøkkel. Vekker heller ingen oppmerksomhet ved EU-kontroll eller teknisk :wink:

Kan prøves i bil en liten stund til

h.b.o 25.000,-

Anders Skei

415 69 210

Skrevet

har du bremsepapirer på denne? hvor mye nm

hvordan vippearmer er brukt? nokke vinkel på kam. hv or høy komp. hvem har gjort topp arbeidet? kviterinegr?

Skrevet

Hvordan er du sikker på hva som står i motoren da? hva slags garantier får jeg for at den er bygd opp med disse delene om jeg kjøper den? ikke for og være skeptisk, men 25k for en motor er masse, men den er jo vært det i følge tråden ;D må bare være litt skeptisk før jeg kjøper :P vis jeg kjøper

Skrevet

Du har mitt ord, og jeg har verktøy så du får skru den fra hverandre om du vil :) Noe mere kan jeg desverre ikke gi. Kan snakke med han som hadde bilen før meg om du vil, han var med å bygget motoren, en stund før han kjøpte bilen. Vet det er en ganske høy pris, og har blitt lurt på akkurat dette viset selv engang, så jeg vet hvordan det er. Men desverre så kan jeg ike annet enn å love... :?

Skrevet

Jeg kan ihvertfall konstatere att denne motoren går meget bra. Har hatt flere e30 med bla 3,5l, å denne går minst like bra.Så 180 hjul hk er det garantert. Er jo bare og ta av bunnpanne, toppdeksel, insug og grenrør for å se om alt er på stell noe det er. Å ang prisen er ikke dette dyrt med tanke på hva det koster å bygge en rå sugemotor.Får jo med gir, eksos å hele hopprennet.kupp=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...