Gå til innhold

*Kan slettes*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Påbegynt E30-prosjekt selges uten motor.

Dette er i utgangspuktet en 89-mod 316i som er ribbet for motor/interiør med tanke på banebruk. Selve karosseriet har stått innendørs i flere år og er rustfritt, men noe sparkelarbeid er påbegynt pga småbulker/valsing av hjulbuer. 325 understell er montert, og E36 servotannstang og fjærbein er delvis montert. Har ellers lister/grill og div som følger med. Endring i planene gjør at prosjektet vurderes solgt.

Prisen er avhengig av hva som skal følge med av deler/styling.

NB: Buret selges i utgangspunktet ikke.

Dette er broderen sitt prosjekt, så det enkleste er å ringe ham på 90513039 eller send mail til vegardhenden@hotmail.com for mere opplysninger/pris.

Jeg kan sikkert svare på det meste unntatt pris :)

sqmvvfr5gcp7wsrtddru.jpg

l72rov7oxvd5gaj6q0tb.jpg

ozve2i8p5kmj5oky3do6.jpg

fazaqtx2xbt1ne68kdav.jpg

ot8t1xusb95vbs5jcdwt.jpg

62ogjqy5zrag157z10sq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosn styling bakfanger er d der `? Så kul ut. Pris om den er til salgs pm meg

Har fått bud på bilen uten styling/E36-snekke, så det er fullt mulig at dette blir solgt utenom ja. Må vente og se om selve bilen blir solgt først :)

Edit: Hekkskjørtet vil i såfall bli solgt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva slags fabrikat hekkskjørtet er siden det ikke står noe på det. Laget i glassfiber og er muligens kjøpt på BS-bildeler for en stund siden. Men forstod det sånn at det ikke er å få kjøpt mer desverre.

Prisen på selve bilen er vel kommet på ca 7000,- uten noe styling og uten E36-snekka. En som skal komme å se på den i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...