thomasdekinder Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 Hei bimmerlovers! Sku ta ned caben på min kjære e36 320 i dag, men halveis nede så døde den! Endte med å ta ut baksetetene som vist i instruksjonsbok, og kobla av motoren så jeg kunne bruke den manuelt. Noen som aner hva det kan være? Har sjekket sikringer, og alle de ser ut til å være i stand. Om motoren har ryki, hvordan sjekker jeg det? Eventuelt dyrt og skaffe ny?
FM Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 du må koble inn motorene ijgenn og resette cabben .. den resettes ved å holde inne på knappen inne og vri tenningen til trinn to ,... ikke start bilen.. hold inne knappen til taket er gått på og kjør det opp og ned noen gang.. vips er det ordnet... men husk å koble inn motoren først motrene ligger til venstre bak i bakasjerommet.. dette får du kun opp ved å trykke in mikrobryteren som ligger på venstre side under cab lokket.. ved å trykke cablokket ned på venstre side hører du et klik fra releet og du kan åpne bagasjerommet... så sett på motorene og resett systemet... håper dette hjalp
thomasdekinder Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 Takk for hjelpen. Skal prøve det i morgen. Får håpe det virker nå
FM Skrevet Juli 30, 2008 Skrevet Juli 30, 2008 dersom det ikke virker kan det være en mirkobryter eller en motor men tror ikke det koster mer enn maks 5000 kr viss du kan fikse det selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå