Gå til innhold

Racingtreffet 24. og 25. juli På ACR!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå går jeg ut dørene for å kjøre E30 M3 prosjektet mitt opp til ACR gleder meg som en unge til Torsdag. Krysser fingrene for att bilen holder blir første lang tur det her :D

http://www.sommertreff.no

Er det noen flere fra Bimmers som kommer kansje?

Tror du du greier å komme deg under 2.00 da :wink:

Jeg skulle gjerne ha blitt med på dette treffet, men tiden strekker ikke til... Satser på at det kommer nok folk sånn at de opprettholder dette tilbudet også neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på acr i halga som var på ngk`s medlemstreff. dette er utn tvil norges beste bane. Hvilkne runde tider har dere som har kjørt runt acr fått? Jeg kjørte på 1,54 med r-dekk fram å spøle hjul bak med mye hjulspinn ut av svinga=) lurer litt va andre kjører bare for å samenligne litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg ut dørene for å kjøre E30 M3 prosjektet mitt opp til ACR gleder meg som en unge til Torsdag. Krysser fingrene for att bilen holder blir første lang tur det her :D

Jeg skulle gjerne ha blitt med på dette treffet, men tiden strekker ikke til... Satser på at det kommer nok folk sånn at de opprettholder dette tilbudet også neste år.

Jeg skulle jo hatt deg frammom for å dra :lol: Da hadde 2 min vært mulig hehe. Har du kjørt fort oppå der du ?

Turen opp på 50 mil gikk forøvrig greit 8) Gleder meg som en unge nå!! :P

Sist jeg hørte så er det mange ledige plasser så møøøt opp 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle jo hatt deg frammom for å dra :lol: Da hadde 2 min vært mulig hehe. Har du kjørt fort oppå der du ?

Turen opp på 50 mil gikk forøvrig greit 8) Gleder meg som en unge nå!! :P

Sist jeg hørte så er det mange ledige plasser så møøøt opp 8)

1,51 med gatedekk og 1,47 med r-dekk er mine bestenoteringer. Målt med ir-laptimer. Skal nok være mulig å kappe enda noen sekunder, men da må det kjørest,kjørest og lærest.. Akkurat slikt er nok dette treffet perfekt for.. Irriterende at jeg ikke kan være der :(

Du får ha lykke til med kjøringa, og hold deg for all del unna autovernene og dekkstablene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på acr i halga som var på ngk`s medlemstreff. dette er utn tvil norges beste bane. Hvilkne runde tider har dere som har kjørt runt acr fått? Jeg kjørte på 1,54 med r-dekk fram å spøle hjul bak med mye hjulspinn ut av svinga=) lurer litt va andre kjører bare for å samenligne litt.

Jeg kjørte iallefall en 1.50 runde (så på film ifra bilen for å ta tiden), ifjor med min E30 286hk.. Dette med 215/40-17" federal ss595 foran og slitne 205/40-17" bct bak... (ja, jeg hadde lekt masse på forhånd med de bakdekka :D )

Dette var strengt tatt den eneste runden jeg prøvde på rundetid der oppe, da jeg ble forfulgt av en kompis med CRX (200hk integramotor og R dekk ++) som ikke klarte å henge på 100% ;)

Med R dekk hadde jeg kappet tiden MYE..

Ola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vell litt til før jeg klarer å kjøre fortere enn deg Espen jeg veit hva du er god for men håper å tror jeg skal komme under 2 min 8)

Nå nå, med den maskinisten du har nå så skal du nok lett greie å tukte de tidene jeg har med mopedmotoren min. Acr er en bane som man kan kjøre fort på, og dermed kan man kappe mange sekunder om man har litt mer positivt hk/kg forhold. Men det forutsetter selvfølgelig at bremser/understell står i forhold, og at man kjenner banen. Er rimelig sikker på at en fint oppsatt og lett E30 med 220-240hk greit kan kjøre runder på 1,45. Med gode r-dekk kanskje enda lengre ned.. Men da må man nok ha hatt sine runder der oppe. Det er noen svinger der som er leie om man kommer for skarpt inn i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...