Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har en BMW 320i Cab 1997.

Jeg har nå satt på full m-styling og ble fornøyd med resultatet. Men det er en ting som mangler for at den skal være gjennomført. Det er M3 eksos bakre del med to utblås. Veit noen her inne om det går fint å montere en original M3 bakpotte fra katen min og bakover? Eller noe effektannlegg som vil se ut som M3 sitt bakre annlegg? Tar imot alle tips og råd.

På forhånd takk! =)

Mvh Jonas

Skrevet

Vet at på e46 passer ivertfall ikke den orginale M3 potten over. fordi M3n ike har hjul brønn. og eksosen ligger på langs over baken. er usikker på hvordan det er på e36

Skrevet

skjønner.. hmm.. Jeg har også hørt at scorpion "stw m3" er ganske likt det originale m3 anlegget?

Skal nå også kjøpe meg nye felger til bilen min. Sender dere et bilde, så får dere si deres mening :)

Takk for hjelpen dere!

Skrevet
skjønner.. hmm.. Jeg har også hørt at scorpion "stw m3" er ganske likt det originale m3 anlegget?

Skal nå også kjøpe meg nye felger til bilen min. Sender dere et bilde, så får dere si deres mening :)

Takk for hjelpen dere!

jeg har Scorpion effektanlegg 8) men det står scorpion på dem så får ikke kappa den ene :(

de felga er pene på e36 :wink:

Skrevet

åja :D endelig funnet en som har scorpion! Hvordan er lyden i det da?

Har du fra kat og bakover, eller har du effektanlegg hele veien? :)

Skrevet
åja :D endelig funnet en som har scorpion! Hvordan er lyden i det da?

Har du fra kat og bakover, eller har du effektanlegg hele veien? :)

jeg har grenrør og efektanlegg hele veien 8)

digger lyden i det, man må kjøre med vinduet nede og lytte når man kommer gjennom gatene :)

Skrevet

hehe :P Har hatt lyst til å kjøpe hele eksosen selv jeg, men var redd det ble for høy lyd eller at lyden ikke passet rekke 6erne eller noe sånt. Men da føler jeg meg brått mye tryggere på å kjøpe det. Hva Scorpion har du da? Husker du navnet på anlegget? :D

Skrevet

hehe :P Har hatt lyst til å kjøpe hele eksosen selv jeg, men var redd det ble for høy lyd eller at lyden ikke passet rekke 6erne eller noe sånt. Men da føler jeg meg brått mye tryggere på å kjøpe det. Hva Scorpion har du da? Husker du navnet på anlegget? :D

Skrevet

er ikke noen fare med at den ødelegger lyden i vertfall. husker ikke navnet desverre, men kan finne ut dette :wink:

her er i vertfall et bilde av det :wink:

fkwup59nqq671qw1gjr9.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...