Brækkdans Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Har en E34 Touring med sportsunderstell. Når jeg legger over og svinger hardt i sakte fart (parkering o.l.) Så kommer det lyder bakfra.. Høres ut som knisselyder egentlig.. hjula subber ikke.. noen som har vært borti lignende..? Bilen er akkurat godkjent også..men de kan jo ha oversett noe..
MpA Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 demperskålen, vet ikke hva det egentlig heter men er jo en gummiforing der et sted som kan ha gått i stykker, da slår den vel litt eller er løs, hører det på humper og?
camxer Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Er ikke helt med på hvordan "knisselyder" hørtes ut som, men det kan være et gåent hjullager?
Brækkdans Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Skrevet Juli 22, 2008 ikke noe lager-lyd nei.. men jeg får sjekke ut demperskålene.. håper ikke det er noe dyrt i og med det er nivåregulering?
Glenno Skrevet Juli 22, 2008 Skrevet Juli 22, 2008 Kan det være tårnlager eller at fjærene er montert feil da?
Brækkdans Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 Nei det tror jeg ikke, har aldri vært tuklet med.. Høres ikke i humper nei! Bare ved overlegg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå