Lkoddenes Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Jeg har montert elektriske komfortseter i min E39, men har ikke helt fått det til sånn som jeg vil. Jeg har koblet til strøm, så setene er regulerbare, men setebeltestrammeren fungerer ikke (skal jeg tro lampa i dashen) og jeg har ikke varme i setene.. Er det noen som har vært borti dette før og vet hvordan jeg skal koble det for å få resten til å funke? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Er det ikke sånn at hvis bilen intreøret har stått i har kræsja (sånn at setebeltestrammeren har blitt brukt) så må et eller annet byttes for å få det til å funke? Leste det her på forumet tror jeg.. Prøv og søk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Hmm, det hadde jo vært kjipt... Ingen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 du koblet vel fra batteriet før du fjernet kontakten i den gamle stolen,ellers vil airbag lampa lyse og må slukkes hos bmw.hvis kruttladningen til beltestrammeren hadde gått på den nye stolen så ville det jo synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 du koblet vel fra batteriet før du fjernet kontakten i den gamle stolen,ellers vil airbag lampa lyse og må slukkes hos bmw.hvis kruttladningen til beltestrammeren hadde gått på den nye stolen så ville det jo synes. Så stolen må ikke kobles på noen annen måte enn pluss og minus for at beltestrammeren skal funke? Den må vel få beskjed om at airbagen har utløst seg eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 du koblet vel fra batteriet før du fjernet kontakten i den gamle stolen,ellers vil airbag lampa lyse og må slukkes hos bmw.hvis kruttladningen til beltestrammeren hadde gått på den nye stolen så ville det jo synes. Så stolen må ikke kobles på noen annen måte enn pluss og minus for at beltestrammeren skal funke? Den må vel få beskjed om at airbagen har utløst seg eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferV Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er det ikke sånn at hvis bilen intreøret har stått i har kræsja (sånn at setebeltestrammeren har blitt brukt) så må et eller annet byttes for å få det til å funke?Leste det her på forumet tror jeg.. Prøv og søk:) etter at en bil har kræsja, blir vel nødvendige deler skifta vel? med mindre det var kondemnering vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er det ikke sånn at hvis bilen intreøret har stått i har kræsja (sånn at setebeltestrammeren har blitt brukt) så må et eller annet byttes for å få det til å funke?Leste det her på forumet tror jeg.. Prøv og søk:) etter at en bil har kræsja, blir vel nødvendige deler skifta vel? med mindre det var kondemnering vel.. Sånn jeg har forstått det. Så har han kjøpt et intreør fra en annen bil. Kan DEN bilen er vraka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå