Martins Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 kor bør en kjøpe effekt anlegg?og kordan merke? skal ha komplett. hva må eg regne med og ut med? e-36 328 1998 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Hva med supersport fra GS? www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 kjøp deg scorpion fra koed. Havner på rundt 4500,- Supert utseende, super lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 kjøp deg scorpion fra koed. Havner på rundt 4500,- Supert utseende, super lyd. får vell ikkje et komplett annleg for 4500?grenrør mellomstykke og bak enden? så det hos gs var rundt 8500 eller 9000 kr trur eg.er dette bra merker med fine lyd og god pass form? hos gs var det kun bilde av ende stuss som var bøyd oppover,eg vi ha en som går rett ut,som orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå