S.Hafsmo Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 har du rattet enda? skulle hatt en slepering om det er det nye typen ratt du har. ellers, er det komplisert å montere AC?
Stephan.s Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Skrevet Juli 23, 2008 har du rattet enda? skulle hatt en slepering om det er det nye typen ratt du har. ellers, er det komplisert å montere AC? Rattet er nok borte desverre. Og med ACen; ja, vil tro det er relativt vanskelig pris for motor? Bud, som skrevet i første post. Åpen for det meste, men selges nok ikke til fantasipriser
S.Hafsmo Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 hehe, var det jeg kunne tenkt meg til. måtte bare spørre.
Stephan.s Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Skrevet Juli 24, 2008 har du eksospotte? og vil den passe på 520? Bakre potta ville passa, hvis den ikke var solgt allerede. Desverre radiator som vil passe på en 525ia 91 modell? Vet ikke om den vil passe. Kan jo sjekke med Realoem. Men den er i allefall større enn på r6 motorene.
svimle Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Den el. kjølevifta som står foran på AC radiator? Er interessert i den hvis du vil selge den separat fra restan av AC`n
glennarl Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 har prøvd å sende deg pm 4 ganger uten hell nå. Kan du sende meg nr ditt så vi kan ta det over tlf i stedet? nr mitt er 41601984 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå