gjeewaytee Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 hei er det mulig/går det an å ettermontere diff sperr på min bil ( se signatur) evt hva må skiftes ut
NiklasJa Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Ja det er mulig. Tror ikke E39 kom med diff brems på noen biler (bortsett fra M5). Og vet heller ikke om det går ann å montere en fra andre modeller. Vet du kan få fra KAAZ til din bil med 25% sperrevirkning. kaaz@xsspeed.co.uk (de er sykt treige å svare) Ellers kan jeg anbefale Quaife ATB. Det er denne jeg bruker på min bil. Har variabel sperrevirkning (som en TorSen diff) fra 0% til 95%. Ring til Kevin Bird Garages Limited. TLF: +44 (0)1895 810 850 Denne kostet meg 900 pund (inkl. frakt, eks. moms) Begge disse er mye brukt i motorsport og etter hva jeg har hørt, ha god kvalitet. Bare pass på å få riktig "final gear ratio" til din bil (avhenger av motor og girkasse type) så du ikke ender opp med en toppfart på 180 km/t eller en teoretisk på 450 km/t
Snake Oil Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 tror jeg ville gått for quaife sin da den er best for hverdagsbruk,rundetider og vedlikeholdsfri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå