ehrnst Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Noen her som bruker catch tank etter turbokonvertering, eller har de fleste i friluft? kjøpte en gang en slik ebay-tank å tenkte jeg skulle prøve den. Utluftinga går nå bare ut av slangen og ned i bakken. Så, når man kobler opp en sånn, på min er det tre nipler hvor to er på topp. den nederste er bare til å tømme dritten. Leser andre steder at tanken vil fungere best om du router oljeslagget fra ventildekslet og inn i tanken og samtidig bruker den andre niplen til å hente vakum. De fleste jeg har sett som har fulgt denne prosedyren har fått en mye bedre tomgang også. Innspill noen?
verticalescape Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Vet ikke om jeg skjønner deg rett, men koble den andre slangen fra catch til innsug? Eventuelt med enveisventil? Jeg kjører med catchtank, og har bare satt på åndningsfilter på den andre nippelen og det fungerer greit, min bakker fint nå
verticalescape Skrevet Juli 23, 2008 Skrevet Juli 23, 2008 Det må da isåfall kun være nødvendig å koble det sånn hvis man har problemer med tomgangen. For det er jo kun da det er vakum i innsuget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå