KristofferV Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 heisann. fikk et tilbud på ditec- lakkbehandling til 5-serien min. noen som har peil på dette? er det verdt penga? var gjennom en behandling i 03 også, men det var før jeg eigde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 å hva var tilbudet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferV Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 det glømte å skrive, hehe 4500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Verdt å verdt, spørs hvor mye penger du har Det finnes så mye produkter til en billig penge at dette kan man gjøre selv, å du sparer masse masse penger på dette. Vask bilen ofte, poler den "ofte", voks bilen fra tid til annen, å bruk lakkforsegling, lakkrens...++ Da har du gjort nok får å ta vare på lakken..... Min bil er som sagt tidligere, shinet litt for ofte, å jeg har ALDRI hatt bruk for noe hjelp til å passe på verken interiør eller exteriør..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Verdt å verdt, spørs hvor mye penger du har Det finnes så mye produkter til en billig penge at dette kan man gjøre selv, å du sparer masse masse penger på dette. Vask bilen ofte, poler den "ofte", voks bilen fra tid til annen, å bruk lakkforsegling, lakkrens...++ Da har du gjort nok får å ta vare på lakken..... Min bil er som sagt tidligere, shinet litt for ofte, å jeg har ALDRI hatt bruk for noe hjelp til å passe på verken interiør eller exteriør..... For ofte? Altså begynner den å bli slitt i lakken? av all vaskingen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Verdt å verdt, spørs hvor mye penger du har Det finnes så mye produkter til en billig penge at dette kan man gjøre selv, å du sparer masse masse penger på dette. Vask bilen ofte, poler den "ofte", voks bilen fra tid til annen, å bruk lakkforsegling, lakkrens...++ Da har du gjort nok får å ta vare på lakken..... Min bil er som sagt tidligere, shinet litt for ofte, å jeg har ALDRI hatt bruk for noe hjelp til å passe på verken interiør eller exteriør..... For ofte? Altså begynner den å bli slitt i lakken? av all vaskingen altså He he, ja det var jo det da... passer så godt på lakken at jeg sliter den bort.... det hadde jeg ikke tenkt på :) JA JEG polerer den og gnikker å gnukker på den for ofte. Men den er ikke så særlig slitt enda da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferV Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Penger er ikke problemet, men om det virkelig er verdt å betale såpass for "proff polering".. er vel like greit å polere selv. bilen er så blank alikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg mener at det ikke er verdt det, de gjør vel en ok jobb, men dette kan du gjøre selv! Å jeg syns det er bortkastede penger! Ta bilen hit så skal jeg gjøre det til halv pris Vask bilen , bruk lakkrens, poler den, bruk voks, lakkforsegling............ Du bruker muligens 4 timer på å få det ordentlig. å produkter for noen hundringser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristofferV Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 langt å kjøre det gitt!hehe ja blir nok å ta d sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå