Gå til innhold

lakkbehandling

Share

Anbefalte innlegg

Verdt å verdt, spørs hvor mye penger du har :)

Det finnes så mye produkter til en billig penge at dette kan man gjøre selv, å du sparer masse masse penger på dette.

Vask bilen ofte, poler den "ofte", voks bilen fra tid til annen, å bruk lakkforsegling, lakkrens...++ :)

Da har du gjort nok får å ta vare på lakken.....

Min bil er som sagt tidligere, shinet litt for ofte, å jeg har ALDRI hatt bruk for noe hjelp til å passe på verken interiør eller exteriør.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mye produkter til en billig penge at dette kan man gjøre selv, å du sparer masse masse penger på dette.

Vask bilen ofte, poler den "ofte", voks bilen fra tid til annen, å bruk lakkforsegling, lakkrens...++ :)

Min bil er som sagt tidligere, shinet litt for ofte, å jeg har ALDRI hatt bruk for noe hjelp til å passe på verken interiør eller exteriør.....

For ofte? :P Altså begynner den å bli slitt i lakken? av all vaskingen altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ofte? :P Altså begynner den å bli slitt i lakken? av all vaskingen altså :P

He he, ja det var jo det da... passer så godt på lakken at jeg sliter den bort.... det hadde jeg ikke tenkt på :):)

JA JEG polerer den og gnikker å gnukker på den for ofte.

Men den er ikke så særlig slitt enda da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det ikke er verdt det, de gjør vel en ok jobb, men dette kan du gjøre selv!

Å jeg syns det er bortkastede penger!

Ta bilen hit så skal jeg gjøre det til halv pris :)

Vask bilen , bruk lakkrens, poler den, bruk voks, lakkforsegling............

Du bruker muligens 4 timer på å få det ordentlig. å produkter for noen hundringser...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...