tomsen Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Har en 525d 02 mod med km 150000. Har fått en ulyd bakenfra som starter på rundt 60 kmt. Lyden er der uansett om jeg har pådrag eller bare triller. Høres ut som defekt hjullager men lyden forandrer seg ikke i svinger og det er ikke noe slark i bakhjul. Jekket opp bilen å kjørte den og da hørtes det ut som om det kom fra kardangen Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 høres ut som det samme som jeg har på min 318I E36 98 mod Lyden kan kanskje forveksles med dekkstøy av høy styrke når man sitter i bilen? summing er også en beskrivelse som passer ja. og en slik Kardang er sikkert et helvete å bytte og jævla dyr? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86422 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Ikke noen gode råd???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 hadde samme på en e36. lager i kardang. Fikk beskjed om en byttet lageret kunne lyden forsatt være der pga små pasninger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 hvordan finner man ut hvilket lager det er , eller er det bare ett å velge mellom? mye og vanskelig å utføre, høres ut som et stort prosjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 eg fikk en brukt en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 eller var det diffen eg bytta.... husker ikkje helt. Noen år siden det her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå