maasoey Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Selger da min E30, grunnet kjøp av ny bil. KM stand 212.000. Først litt forord: Dette er IKKE en iX. Kun karrosseri som er iX, og mulig gamle databaser som mekonomen og gsbildeler har denne bilen som firhjulstrekker. Men jeg har vært på biltilsynet og fått godkjent nedbygging til vanlig 325i, og var på statens vegvesen og fått nytt vognkort som bekrefter dette! Gikk gjennom EU-OK uten problemer! Info: EU-godkjent i Juni. 2 helt nye dekk, kvittering på dette. Nye bremseskiver/klosser på alle hjul. Viskosediff fra iX. Har vært påkjørt foran. Baken er selvforskyldt. Det er kun litt rust i takluka, men det er ikke mye. Svetter ikke olje i det hele tatt. Sprek motor uten ulyder, lettstartet uansett vær og vind. Noe småplukk; Liten flekk på panser, nede i høyre hjørne. Ei stripe og noen småriper på bakskjermen, høyre side. Selges grunnet kjøp av ny bil, som jeg har hatt en god stund nå. Vil heller selge E30'n til noen som har tid til å ta vare på den for meg, siden jeg jobbe borte. Som bildene kanskje sier, så er interiøret strøkent! Var ikke jeg som tok bildene siden jeg er bortreist i skrivende stund, så jeg fikk min bror til å ta bildene. Selvfølgelig er ikke bilen ryddet eller vasket. Tilogmed askebegeret er åpent. Venstre forhjul mangler senterkopp på bildene fordi jeg manglet en umbracoskru som forsvant når jeg bytta dekk. Bilder tatt 25.08.08 Flere bilder kommer etter forespørsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 hei jeg er kjempe inntr, kunne jeg fått noen fler bilder på mail? residens_1@hotmail.com ps: si ifra om du også er inntr i innbytte, har en 320d e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 nei, nå har jeg akkurat kjøpt meg en ny bil, så innbytte er ikke aktuelt, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Tlf. Nr om noen ønsker å ringe: 90719237 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Har du noen bilder av bilen innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 15 minutter gamle. Bilen er jo ikke vasket eller støvsuget, så ikke klag på sand/skitt i dørken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 Må innrømme att jeg har veeeldig lyst på en sånn bil. Perfekt vinter bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 øøø E30 skal ikkje brukest som noe herje bil. den skal taes godt vare på. Eller de er no fint for meg om alle ødeleger sine da. siden eg har ein synsykt strøken ein i garasjon.. Kunne vert intresangt den bilen der. Var litt vanskelig å se på bilde men er se 4 dørs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 Det er 4dørs ja. Clutchen blir bytta i helga, siden det er nærmest krise for øyeblikket. Blir oppdatert her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi320d Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 bilen min blir mest sannsynlig borte denne uken, for var en som ringte istad og ga meg ett bud å sa han kom ommgående... så jeg tar å ringer deg med engang pengene er på konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 interesant, send meg pm hvis du ikke får solgt innen 2 uker ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Er du interisert i å bytte med morsom lekebåt? Litt info om båten. 10 fots Caribe C10 Yamaha 60hk med større dyser og div. Mercury powertrim fra 130hk (trimmer fort opp og ned) Rattkonsoll helt foran i båten. å 2 stk bøttestoler. Dette er ett RÅTT leketøy Sjekk video: Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 Jeg har båt, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storhaug Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Er bilen fortsatt til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Bumper! En masse nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg