Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en 2 takts 250 crosser. Honda cr, Suzuki rm+++ Maks 20 000 ikke eldre enn slutten av 90 tallet. Orker ikke kjøre så langt heller.

Send pm

Skrevet

Etter min erfaring som cross kjører i 5 år så går 125 helt greit, 250 firetakt er jævlig passe, også er det mye mer behagelig å kjøre 4-takt. 250 to-takt er sinnsykt hissig og går en del bedre enn 125. men alt etter hva man mener går bra. så har du 450 4-takt som er helt værst:D

Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt mer penger å kjøpt en 250 4-takt. Det er min mening=)

Skrevet

Jeg har en Husaberg FC450. DET er crossykkelen sin det. 8)

Også har jeg en 550Motard. 2-takt er for barn, og japanske sykler det kjøper man bare ikke. Det er en grunn til at man kjører BMW og ikke Baleno.

Skrevet

skal man ha noe kan men ikke ha 4takter iallefall. da må man opp på 500 \600 cc

125 har jo 6 gir, noe ikke 250 har. ikke kawa og de jeg har prøvd iallefall. og derfor går 125 fortere på sletter osv.

Men sånn ellers er det jo litt mer trøkk i en 250. men 125 holder masse til å begynne med.

prisen er 10 tusen, den er hel og pen. eneste er at den trenger nytt stempel. det begynner å bli slitt. nye bremser og drevsett montert for 10 kjøretimer siden.

kimhytedit.jpg

DirtyDickypCrossencopy.jpg

eneste bildet jeg fant. på pcn :P

Skrevet

Hei du! :)

Ser du er ifra Hobøl du også. :)

Er ifra Hobøl jeg og.. :)

Har en Kawasaki KX '93 modell.. Med nyoverhalt motor og slikt, så det bør ikke være noe motorproblemer! Går ufattelig bra! :)

Gammel sykkel, men utrolig mye morro! :)

Pris: 8.000 :)

Kontakt meg om du er interesert.

Hvor i Hobøl bor du, forresten?

Skrevet

Spar sammen 7000 til og kjøp min! :) Hatt den i 2 år nå og har tilsammen kjørt den max 5timer! Hadde gått ca. 40timer når jeg kjøpte den! Følger med ekstra sidedeksler, framskjerm og luftfilter!

n762265227_3273698_4791.jpg

n762265227_3273700_5396.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...