Titansilber Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Er det noen som har erfart problemer med hydraulisk bakluke på E39 touring? Jeg lenge hatt problemer med denne. Problemet er at den ikke åpner skikkelig når det er lenge siden den har vært åpnet. Tronrud bil har sett på saken. Først overhalte de pumpa, uten resultat. Nå har de byttet hele pumpa, og det har blitt noe bedre men ikke bra nok. De påstår det ikke er lekkasje noe sted. Gidder ikke betale flere verkstedregningher hos Tronrud nå, og håper det er noen som har tips her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khskjong Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Hei Har hatt samme problemet på min E39 Touring. Det jeg gjorde til slutt var å ta noe automatgir olje, og fylte opp koppen under motoren ( ved siden av stepphjulet) helt opp og sette den på igjen uten å skru på slangeklemma, og begyndte å kjøre opp og igjen luka flere ganger, det var ikke store forandringen i begynnelsen men etter noen ganger opp og igjen, og evt etterfylling av beholder funker det nå perfekt. Du får bare prøve å se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå