wichtom Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 89 mod 320 touring, bruksstand.farge lacksilber + 85 mod 323 med 2.7 full av rust men gromme ting på (sperre, mteck intr, fet motor) farge er orginal hennarot (sjelden) vist det finnes noen interesser så blekker jeg opp full info og bilder av begge bilene. selges fortrinnvis samlet.. men er det ønsker for noe annet er det diskutabelt 323 SOLGT bilder og info om 320 touring kommer i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Bilder er tingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 bilder og alt kommer.. vist det skulle vise seg at det er interesse ja. som sagt.. lufter for å lodde ståa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Skal man selge bil, MÅ du ha bilder. Oh lord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Skal man selge bil, MÅ du ha bilder. Oh lord. kan du ikke lese du heller.. så lenge jeg bare vurderer. forklar meg da hvorfor jeg skal ta bilder i alle bauger og ender og legge masse tid ned i det å lage en salgsanonse VIST det ikke er interesse for det jeg selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 siden alle blir mere kjøpekåte av bilder.. så skal jeg få lagt inn noen i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 siden alle blir mere kjøpekåte av bilder.. så skal jeg få lagt inn noen i løpet av helgen Bilder må til . skal folk bli interisert !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2008 323 er SOLGT. bilder og info om 320 touring kommer i løpet av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg