Joatle Skrevet Juli 24, 2008 Skrevet Juli 24, 2008 Hei. I dag når jeg skulle ut å kjøre så var clutchen helt feil i forhold til i går.. Før så tok clutchen helt ute men i dag tok den helt inne.. Før så trengte jeg ikke å trykke den mer enn halveis inn før jeg kunne gire og nå må den helt i gulvet.. Det skjedde bare sånn over natta for den var vanlig da jeg parkerte den.. Hva er feil? Må jeg rett og slett handle ny clutch?
MpA Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Tror ikke det, har nesten noe lignende problem, men jeg har nettopp byttet clutch på min.. og pluss at slaveselynderen ikkje lekker og ingen tegn til lekasje andre steder, så skjønner ikke hva det kan være for noe. Lyngdal 2 er bedre en start
Joatle Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Skrevet Juli 25, 2008 Kan jo være at det er noe som lekker på bilen min, har ikke peiling på hvor ting sitter
MpA Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 sjekk slaveselynderen din, sitter på venster side på girkassen, skru den ut og se om den lekker.
Joatle Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 Okei, takk Skal se om jeg finner frem og finner ut av det
Joatle Skrevet August 3, 2008 Forfatter Skrevet August 3, 2008 Noen som kan fortelle meg hvor beholderen til å fylle på olje ligger? Og ikke minst hva slags olje? Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå