glenn.G Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 driver å vurderer å handle inn en 91 m5.lurer derfor på om det går å bygge om så jeg får brukt understellet fra m5 over på e30.skal bygge e30 om til evo. trenger å få vite hva jeg får brukt og ikke brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 ngen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Tror det vil bli mye jobb siden understell på e30 og e34 er veldig forskjellig oppbygd. Sjekk illustrasjons foto i etk feks,så ser du at ting er ganske forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 25, 2008 Share Skrevet Juli 25, 2008 Tror du bare skal glemme det der ja. Selg de delene og skaff deler fra E36 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2008 Tror du bare skal glemme det der ja.Selg de delene og skaff deler fra E36 M3. det var det jeg var redd for. hvor mye kan man få igjen for ett komplett understell med mye nye deler og gått 180? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå