Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger et instrumentpanel til E39. Rimelig sikker på at denne er til den store kjørekomputeren. Alle pixlene er intakt (ikke vanlig)

Gi bud! Så vidt jeg vet er disse veldig kostbare nye..

Skrevet

3125.- hos GS og 1058.- pluss mva (1322,50) hos Koed. Det er til BC. Om det er strøkent med levende pixler , så byr jeg "koed" prisen for det.

Forutsetter at det er til BC.

Da skal det se sllik ut :

qdd0i7u1yuk1na0j0jy6.jpg

Skrevet

Er ikke sikker på hva slags e39 den har stått i, men den fungerte til min '96 523 sedan.. Det er noen riper i glasset på et lite område, ellers er det strøkent.. Det er likt det du la ut bilde av, ja..

Skrevet

Ok . Stått i en -96 mod uten "døde" pixler er jo forsåvidt ikke så verst da.

Språk du brukte ?

Da har du bud om det er slik du sier at det er , til og med Søndag. Da går bestilling til Koed.

Og bare så det er sagt....

Ikke noe stress. Skal du ha mer for det så sier du bare i fra.

Samme hvor jeg kjøper fra. Koed sine er også frie for pixelfeil.

Du kan nå ta et bilde å slenge det ut. Spesielt av stripene du nevner.Ellers så er jo ikke det noe stress heller. jeg har glass...

Skrevet

Nå hadde du jo en annen kar her som var intressert og ønsket et slik, og som jeg skriver - siden jeg ikke hører noen ting hverken om at det er for lavt bud eller at vi kan enes på PM så tar jeg det for gitt at du ikke vil selge det til meg.

Som jeg sa så spiller det ingen rolle for meg hvor jeg kjøper , men jeg hadde sikkert kjøpt ditt for tilsvarende pris hvis du hadde sagt ja.

Men jeg er sikker på at du får solgt det. Kanskje til inthe. ??

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei, har du solgt intstrumentbordet enda? Om ikkje, kan du sende meg en pm med telefon nummer og navn då? eg har prøvd å sende pm til deg, men mine meldinger bare legger seg i utboksen og holder seg der liksom:s

Kurt:)

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...